خبرگزاری کار ایران

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان:

اجرای مصوبات ستاد کرونا برای مدیران قزوین الزامی است/ معرفی متخلفان به هیئت تخلفات اداری استان

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۹۹۶

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین گفت: اجرای مصوبات ستاد کرونا الزامی است و مدیرانی که مصوبات ستاد کرونا را اجرا نکنند به هیئت تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی در نشست کمیته بازرسی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های عضو ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل بی توجهی به پروتکل‌های بهداشتی شاهد افزایش روند بیماری در استان قزوین هستیم و باید با کمک رسانه مردم را در شرایطی قرار دهیم تا تهدید ویروس جدی گرفته شود و به پیامدهای آن واقف باشند.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان افزود: متأسفانه روند ابتلاء به بیماری کرونا در استان رو به افزایش بوده و مجبور هستیم تا محدودیت‌ها را بیشتر کنیم تا شرایط کنترل شود.

حبیبی بیان کرد: مهم‌ترین رسالت ما در ستاد کرونا صیانت از جان و سلامت مردم است به همین دلیل دستورالعمل‌ها و مصوبات آن قانونی است و باید اجرایی شود.

وی ادامه داد: در چند روز اخیر با اعمال محدویت ها تعداد افراد بستری و مراجعه به بیمارستانها کمتر شده که نشان می‌دهد با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی می‌توان بیماری را مهار کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: محدویت‌های اعمال شده تا عادی شدن شرایط ادامه خواهد یافت و انتظار داریم اصول بهداشتی بیشتر از گذشته رعایت شود.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به اهمیت بازرسی در خصوص اقدامات پیشگیرانه در مقابله و مهار کرونا اضافه کرد: در همه دستگاه‌های اجرایی و نهادها و بانک‌ها رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجباری است و مدیران باید با جدیت بیشتری در این زمینه عمل کنند و مدیرانی که در این زمینه کوتاهی کنند به هیئت تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان اظهار کرد: در حال حاضر بیشترین آلودگی به ویروس کرونا در بخش صنوف، مطب پزشکان، دفاتر پیشخوان، پمپ بنزین‌ها، نانوایی‌ها و بانک‌ها دیده می‌شود لذا از ناظران بهداشت، اتحادیه اصناف، سازمان نظام پزشکی و دستگاه‌های متولی انتظار می‌رود در خصوص پیشگیری، رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این مکان‌ها دقت و نظارت بیشتری داشته باشند.

حبیبی یادآور شد: شهرهای قزوین و تاکستان در وضعیت قرمز هستند و از مردم این شهرها انتظار داریم با زدن ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اجرای مصوبات جدی باشند.

وی بیان کرد: شرکت در مراسم جشن و عروسی و تجمع‌های دیگر از مهمترین مکان‌های آلوده شدن مردم به ویروس کرونا است و از شهروندان درخواست می‌کنیم جدا از رفتن به جشن‌ها و مکان‌های پر جمعیت خودداری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز