خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد:

بجنورد، فاروج و شیروان پیشتاز شیوع «کرونا» در خراسان شمالی

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۹۶۴

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، ۷ شهر این استان را در شرایط قرمز شیوع کرونا اعلام کرد و گفت: بجنورد، فاروج و شیروان پیشتاز شیوع کرونا در خراسان شمالی هستند و رازوجرگلان در وضعیت زرد قرار دارد.

به گزارش ایلنا، سید احمد هاشمی صبح امروز در نشست ستاد کرونا خراسان شمالی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کووید 19 در استان اظهار کرد: آمار تعداد بستری‌های موجود در بیمارستان ۲۵۵ نفر است که نسبت به موارد کشوری کمتر بوده البته تست ۷۶۲۳ نفر منفی و ۲۸۲ نفر فوتی نیز مثبت‌ شده است.

وی با اشاره به وضعیت شهرهای استان در شیوع بیماری گفت: شهرستان‌های بجنورد، فاروج و سپس شیروان جزو شهرستان‌های نخست در بحث ابتلا به کرونا ویروس است اما تمامی شهرهای به‌جز رازوجرگلان که در وضعیت زرد قرار دارد، سایر شهرها وضعیت قرمز دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی همچنین با تأکید بر اینکه آمارها نشان می‌دهد وضعیت شیوع بیماری کرونا در سطح استان همچنان فعال است، افزود: تعداد فوتی‌ها نسبت به هفته گذشته کاهش پیداکرده اما تعداد نمونه‌ها گیری‌ها در استان افزایش داشته و ظرفیت نمونه‌گیری‌های استان روزانه تعداد ۲۱۰ تا ۲۲۰ نمونه است.

گفتنی است از ابتدای تیرماه خراسان شمالی در جمع استان‌هایی با وضعیت هشدار و قرمز قرارگرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز