خبرگزاری کار ایران

فتح اللهی در نشست با اتحادیه نانوایان؛

نیازمند ایجاد تحول در حوزه نان و نانوایی‌ها هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۹۵۳

فرماندار رشت با اعلام آمادگی جهت پیگیری مشکلات حوزه نانوایی‌ها با استفاده از همه ظرفیت های موجود، گفت: باید به دنبال طرح موارد اساسی و ایجاد تحول در حوزه تولید نان و نانوایی باشیم.

به گزارش ایلنا از رشت، فتح اللهی در نشست با رئیس و اعضای هیات مدیره اتحادیه نانوایی‌های  شهرستان رشت با بیان اینکه فعالیت نانوایی‌ها باتوجه به حساسیتی که در زندگی مردم دارد با کلیه فعالیت‌های اقتصادی دیگر متفاوت است، افزود: به همین لحاظ هرگونه تصمیم گیری در این حوزه می تواند کل جامعه را درگیر کند.

وی با اشاره سختی و طاقت فرسایی فعالیت در نانوایی‌ها، گفت: در بحث نانوایی ها ظرافت های خاصی وجود دارد که اگر به این ظرافت ها توجه نشود، مشکل ایجاد می‌شود.
 
فرماندار رشت با بیان اینکه برخی از مسائل و مشکلات حوزه نانوایی‌ها ریشه در قوانین دارد، افزود: این آمادگی وجود دارد این مسائل و مشکلات پس از تحلیل دقیق، در نشست هفتگی با نمایندگان شهرستان طرح و پیگیری شود.
 
وی با تاکید بر اینکه باید طوری عمل کنیم که ما الگویی برای سایر نقاط کشور باشیم، خاطر نشان کرد: نباید مدام منتظر ابلاغ دستورالعمل از بالا باشیم، بلکه خودمان باید در این عرصه فعالانه نقش آفرین باشیم.
 
وی ادامه داد:  باید به دنبال طرح موارد اساسی و ایجاد تحول در حوزه نان باشیم اما در عین حال نباید از نیازمندی و مشکلات روز نانوایان غافل بمانیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز