خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

البرز رتبه یک اعطای تسهیلات رونق تولید کشور را بدست آورد

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۸۸۷

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: پرونده تسهیلات رونق تولید در سال 98 در کشور با کسب رتبه اول استان البرز بسته شد و استانهای سمنان، زنجان و کرمان به ترتیب رتبه های بعدی را در این حوزه از آن خود کردند.

به گزارش ایلنا، عزیزالله شهبازی با بیان در حاشیه بازدید از یک واحد تولیدی، گفت: این توفیق ارزشمند با همراهی مجموعه مسئولان مربوطه و تعامل سازنده بانک ها در البرز محقق شد.

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: پرونده تسهیلات رونق تولید در سال 98 در کشور با کسب رتبه اول استان البرز بسته شد و استانهای سمنان، زنجان و کرمان به ترتیب رتبه های بعدی را در این حوزه از آن خود کردند.

وی ادامه داد: بر این اساس 238 فقره پرونده پرداخت تشکیل شد و  مبلغ 20هزار‌ و 299 میلیارد ریال به واحدهای تولیدی و صنعتی استان برای بهره برداری برای رونق تولید و ایجاد اشتغال اعطا شد.

شهبازی افزود: در حوزه تسهیلات نوسازی و بازسازی نیز استان البرز با 63 فقره پرداخت به مبلغ یک هزار و678 میلیارد ریال رتبه دوم کشوری را بدست آورد.

این مسئول با اشاره به پرداخت تسهیلات تبصره 18 با 56 فقره به مبلغ 4هزار و یکصد میلیارد ریال خاطر نشان کرد: با پرداخت این میزان اعتبار، استان البرز در این حوزه نیز موفق به کسب رتبه سوم کشوری شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز