خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان :

تداوم وضعیت قرمز ، آموزش در مدارس را مجازی خواهد کرد/ دانش آموزان بایستی با نحوه مقابله با کرونا آموزش ببینند

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۸۷۶

استاندار زنجان، گفت: در صورت تداوم وضعیت قرمز کرونا در استان زنجان، آموزش‌ها در مدارس به صورت مجازی ادامه خواهد داشت.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی، در جلسه شورای آموزش و پرورش در محل استانداری‌زنجان، اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز استان زنجان لازم است تا برای برگزاری آموزش در فضای حقیقی تمهیدات لازم اتخاذ شود.

استاندار زنجان، بر ضرورت آموزش رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به دانش آموزان تاکید کرد و گفت: دانش آموزان بایستی با نحوه مقابله با این ویروس آموزش ببینند.

وی با یادآوری اینکه سلامت دانش آموزان در اولویت نخست است، گفت: در صورت بازگشایی مدارس لازم است تا تیم هایی متشکل از شورای دانش‌آموزی و مربیان بهداشت همیاران سلامت مدارس، به منظور مبارزه با ویروس کرونا تشکیل شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه خانه نشینی 6 ماهه دانش آموزان موجب افسردگی آنان شده است، گفت: معلمان بایستی در بین داشن آموزان روحیه و نشاط ایجاد کنند.

حقیقی با یادآوری اینکه تلاش کنیم با شرایط موجود در کشور خود را وفق دهیم، گفت: باید بستر لازم جهت آموزش مجازی دانش آموزان به طور کامل مهیا باشد.

وی بر ضرورت تشکیل کمیته کارشناسی در خصوص بازگشایی مدارس استان تاکید کرد و افزود: بازگشایی مدارس استان زنجان منوط به وضعیت شیوع بیماری کرونا است.

به گفته استاندار زنجان، در صورتی که استان زنجان در وضعیت سفید قرار داشته باشد، کلاس‌ها به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی که تدوین می‌شود.

حقیقی با بیان اینکه در صورت تداوم وضعیت زرد در استان کلاس ها به صورت حضوری و غیرحضوری تشکیل می شود، گفت: در صورت وضعیت قرمز تمام کلاس ها مجازی خواهد بود.

مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه استان در تهیه ماسک و مواد ضدعفونی مشکلی ندارد، گفت: آموزش های لازم در نحوه استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی و پروتکل های بهداشتی به دانش آموزان داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز