خبرگزاری کار ایران

به منظور پیشگیری از کرونا انجام می‌شود ؛

رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط هیأت‌های مذهبی در قزوین/ تجمع دسته‌جات عزاداری در مسیرهای هرساله نخواهد بود

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۷۹۷

هیات‌های مذهبی و عزاداری در ایام ماه محرم برای پیشگیری از شیوع کرونا ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در نشست ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی در مناسبت های مذهبی اظهار داشت: مدیریت صحیح مراسم و اجتماعات دهه اول محرم با توجه به موضوع شیوع کرونا از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است تا سلامت عزاداران ایام شهادت سید و سالار شهید امام حسین (ع) به خطر نیفتد.

حجت الاسلام محمد جواد زهرایی افزود: به هیات‌های عزاداری که به رعایت نکات بهداشتی توجه نداشته باشند در ابتدای کار تذکر داده می شود و در صورت تکرار اسامی آنها به رسانه ها اعلام می شود.

وی با بیان اینکه باید تدابیر لازم به منظور تامین مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز هیات های عزاداری اتخاذ شود، اظهار داشت: با توجه به خطر بالای شیوع کرونا امسال نحوه برگزاری آئین های عزاداری با سال های گذشته متفاوت خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه در مناطق قرمز تجمع در مکان های بسته و مسقف نخواهیم داشت، افزود: برنامه های سوگواری ماه محرم و صفر در فضای باز مساجد و اماکن مقدسه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: امسال تجمع دسته‌جات عزاداری در مسیرهای هرساله را نخواهیم داشت و حرکت افراد در دسته‌جات  باید با استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی انجام شود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز