خبرگزاری کار ایران

فردا از طریق سامد انجام می شود؛

ارتباط مستقیم مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با مردم

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۷۹۲

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخگوی سئوالات شهروندان اصفهانی درباره سال تحصیلی جدید و شهریه‌های مدارس خواهد بود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، در راستای ارتباط مردمی مستقیم و تکریم ارباب رجوع، محمد اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، روز سه شنبه برابر با چهاردهم مرداد ماه ماه 1399 از ساعت 9 صبح الی 10:30، از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) به شماره 111، پاسخگوی سئوالات شهروندان اصفهانی خواهد بود.

این ارتباط بیشتر جهت پاسخگویی به سوالات مکرر والدین پیرامون سال تحصیلی جدید و شهریه های مدارس دولتی و غیر دولتی است.

بسیاری از والدین دغدغه آغاز سال تحصیلی جدید با وجود بیماری کرونا را دارند و از سوی دیگر مدارس خواهان دریافت شهریه برای خدماتی که قرار است به دانش آموزان ارائه دهند، هستند.

پیش‌تر استاندار اصفهان با تاکید بر ضرورت حفظ آرامش خانواده‌ها در خصوص سال تحصیلی جدید گفت: نحوه بازگشایی مدارس استان به طور قطع با توجه به تمامی جوانب بررسی و اطلاع رسانی می‌شود.

عباس رضایی با اشاره به فعالیت‌های مدارس در سال تحصیلی جاری اظهارداشت: برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای آغاز سال تحصیلی در سطح ملی و استانی صورت گرفته و مجموعه مدیریت استان وآموزش و پرورش برای وضعیت و طرح‌های مختلف این مهم آمادگی لازم دارند.

استانداراصفهان افزود: مردم اخبار دقیق و شفاف مربوط به فعالیت مدارس را از رسانه ملی و رسانه‌های استان دنبال کنند.

وی با بیان اینکه سال تحصیلی از ۱۵ شهریور آغاز می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه دستورالعمل‌های بازگشایی مستلزم بررسی وضعیت دقیق ابتلای استان به بیماری است، به طور قطع در زمان مقتضی اطلاع رسانی‌ شفاف انجام خواهد شد و لازم است شهروندان و هم‌استانی‌ها از توجه به شایعات پرهیز کنند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز