خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

انجام تست پروازی بر فراز آسمان یاسوج/ احتمال برقراری یک یا دو پرواز روزانه در استان

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۷۷۱

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: پروازهای فرودگاه یاسوج با اضافه شدن هواپیماهای ترکیبی از فوکر ۱۰۰ و ای تی آر ۷۲ افزایش می یابد.

به گزارش ایلنا، حسین کلانتری در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پروازهای فرودگاه یاسوج، اظهار داشت: افزایش پروازهای یاسوج - تهران و برعکس جزو برنامه های مهم مدیریت استان و وزارت راه است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیگیری های بسیار برای از سرگیری این پروازها، عنوان کرد: در این خصوص هفته گذشته نشستی با حضور وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان هواپیمایی کشور و مدیر عامل ایران ایر برگزار شد.

وی از اضافه شدن تعداد پروازهای فرودگاه یاسوج خبر داد و گفت: ترکیبی از هواپیمای ای تی آر ۷۲ و فوکر ۱۰۰ که به تازگی وارد کشور شده به خط هوایی استان افزوده می شود.

کلانتری بیان کرد: فردا ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح گروه عملیاتی ۱۰ نفره از تهران مسیر پرواز یاسوج- تهران را چک می کنند.

وی با بیان اینکه فعلا دنبال برقراری روزانه یک پرواز هستیم، اظهار داشت: ولی دو بار پرواز در روز را نیز به جد دنبال می کنیم.

کلانتری افزود: بعد از بازگشت این تیم عملیاتی نشستی در تهران برگزار خواهد شد و تصمیم نهایی در این خصوص گرفته می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز