خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر بندرعباس:

رای شورای اقتصاد وحی منزل نیست/ ظاهرا مردم هرمزگان فریادرسی ندارند

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۷۶۵

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: دریافت عوارض با توجه به نصب دوربین قبل از پل ایسین مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است و بنظر می رسد جانمایی و کار کارشناسی آن ایراد دارد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، رضا حیدری زاده در نطق پیش از دستور یکصد و هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای شهر بندرعباس برای چندمین بار پی در پی، اظهار کرد: بر طبق مصوبه شورای اقتصاد هر وسیله نقلیه‌ای که از زیر پل ایسین عبور می‌کند و با توجه به نصب دوربین قبل از پل ایسین، باید مبلغ هزار و ۲۰۰ تومان بعنوان عوارض آزادراهی پرداخت کند که این موضوع مشکلاتی را برای مردم بوجود آورده است.

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای شهر بندرعباس افزود: سئوالی که مردم دارند این است که بابت چه چیزی عوارض دریافت می‌شود و مدیر کل راهداری استان هرمزگان می بایست پاسخی منطقی در خصوص پیگیری این موضوع از مرکز به درخواست شهروندان داشته باشند و همچنین توضیح داده شود که عوارض دریافتی از این گذرگاه در مقابل ارائه چه خدماتی است و صرف چه کاری می شود؟

حیدری زاده بیان کرد: به نظر می رسد مردم هرمزگان فریادرسی ندارند چرا که تاکنون هر چقدر مسئولان استانی و شهرستانی و نمایندگان چه در مجلس و چه در شورای شهر موضوع را پیگیری کرده اند اما هنوز هیچ پاسخ منطقی واصل نشده است.

این عضو شورای شهر تصریح کرد: معتقدم جانمایی و کار کارشناسی برای دریافت عوارض در این محل ایراد دارد و مبلغی که از مردم به عنوان عوارض دریافت می شود ظلم آشکار در حق مردم بندرعباس و هرمزگان می باشد.

حیدری زاده در پایان خاطرنشان کرد: رای ‌شورای اقتصاد در این زمینه وحی منزل نیست و باید این طرح در خصوص حداقل مکان نصب دوربین مورد بازنگری مجدد قرار گیرد تا در حق مردم هرمزگان بیشتر از این ظلم آشکار صورت نگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز