خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره صمت نیشابور خبر داد:

پلمب ٢٢ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نیشابور

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۷۶۴

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت نیشابور از پلمب ٢٢ واحد صنفی در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور محمد رضا پورکاویان در تشریح این خبر گفت: طی دو هفته گذشته در قالب گشت مشترک بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت، اتحادیه های مربوطه، بهداشت و محیط دانشکده علوم پزشکی، اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی، اداره غله در قالب پنج تیم از ۵١٢ واحد صنفی شهرستان بازدید شد. 

وی افزود: طی این بازدیدها به ١٩۵ واحد صنفی تذکر کتبی و ۵۶ گزارش بازرسی و ارسال به اداره تغزیرات حکومتی شهرستان جهت رسیدگی انجام شد و همچنین ٢٢ واحد صنفی پلمب شدند.

وی با بیان اینکه این بازدیدها در قالب گشت مشترک تا زمان سفید شدن وضعیت ویروس کرونا در شهرستان ادامه دارد، اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی برای تمامی واحد های صنفی و غیر صنفی الزامی است، از تمامی متصدیان واحدهای صنفی خواهشمندیم با رعایت بهداشت فردی و پروتکل‌های بهداشتی یاری رسان همنوعان خود باشند. 

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت نیشابور تاکید کرد: از شهروندان خواهشمندیم در صورت رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در سطح واحد های صنفی با شماره ١٢۴ واحد رسیدگی به شکایات این اداره تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز