خبرگزاری کار ایران

رئیس آموزش خانه کارگر کرج به ایلنا خبر داد:

کسب مقام نخست کشوری مرکز علمی- کاربردی خانه کارگر کرج / لزوم ارتقاء سطح آموزشی اعضا و هواداران خانه کارگر کرج

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۷۰۹

رئیس مرکز علمی- کاربردی خانه کارگر واحد مرکز البرز با اشاره به برتری این دانشگاه در رتبه بندی دانشگاه‌های جامع کشور، گفت: در راستای ارتقاء سطح آموزشی اعضا و هواداران خانه کارگر کرج ۴۰ رشته آموزشی را در فضای مجازی تدریس می کند.

حسین افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به کسب مقام نخست و برتر از  دانشگاه های علمی کاربردی استان البرز و تنها مرکز برتر در رتبه بندی مراکز قابل تقدیر کشوری، اظهار داشت: هر ساله مراکز علمی و کاربردی کل کشور بر اساس توانمندی نیروی انسانی در سطوح مختلف همچون پژوهش، آموزش و خدمات ارائه شده، سطح بندی می شوند که در این ارتباط فعالیت‌های تمامی مراکز در سامانه دانشگاه جامع علمی_کاربردی اعلام و مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی با عنوان اینکه هر ساله از بین تمامی مراکز، ۲۵ مرکز برتر انتخاب می شود، افزود: سال گذشته مرکز علمی_کاربردی خانه کارگر کرج مقامی کسب نکرد لذا در برنامه های آموزشی روال جدیدی اتخاذ شد که بتوانیم جزو ۱۰ مرکز برتر دانشگاه جامع کل کشور باشیم.

افتخاری ادامه داد: یکی از تغییرات بر اساس ظرفیت توانمندی نیروی انسانی و دانشجویان بود و آنچه که امسال با کسب رتبه اول کشوری به آن رسیدیم نتیجه تلاش اساتید، مدیران گروه، دانشجویان و همکاران بود که واحد ستاد خانه کارگر، پشتیبان این مرکز آموزشی است.

این مسئول با اشاره به مشکلات و محدودیت های ایجاد شده در شیوع کرونا اظهار داشت: با وجودی که در این شرایط برخی از دانشجویان و اساتید به کرونا مبتلا بودند و با توجه به اینکه  آموزش به فضای مجازی راه پیدا کرد، توانستیم با استفاده از ظرفیت های داخلی و با خلاقیتی که نتیجه همفکری شورای پژوهشی مرکز علمی_کاربردی واحد کرج بود برای اساتید و دانشجویان امکان برقراری ارتباط فراهم شد.

رئیس مرکز علمی_کاربردی واحد کرج، اذعان داشت: به دنبال تولید محتوای آموزشی هستیم که در این صورت می توان بدون دسترسی به اینترنت از این آموزش برخوردار شد.

افتخاری در ارتباط با جذب و پذیرش دانشجویان گفت: این دانشگاه علیرغم وجود مشکلات به دلیل ساختار و زیربنای توانمند، فرایند کاری خود را در برنامه های منظم انجام می دهد و در این راستا جذب دانشجو زودتر از سنوات گذشته صورت خواهد گرفت.

وی با عنوان اینکه ثبت نام مقاطع کاردانی و کارشناسی از اوایل شهریور ماه سال جاری آغاز می شود، اذعان داشت: مرکز علمی_کاربردی خانه کارگر کرج که جزو قدیمی ترین مراکز علمی کاربردی استان محسوب می‌شود در رشته های مکانیک خودرو، مکانیک ماشین افزار، نقشه کشی، جوشکاری، شبکه های کامپیوتری، حسابداری، برق و تاسیسات، پذیرش دانشجوی مقطع کاردانی دارد و در مقطع کارشناسی نیز رشته های الکترونیک خودرو، حسابداری، تاسیسات و مکانیک خودرو و ماشین افزار مشغول تحصیل هستند.

وی با اشاره به ارتقاء سطح آموزش اعضا و هواداران خانه کارگر کرج گفت: ۷۰۰ رشته آموزشی در این مرکز قابل تدریس است اما به دلیل نداشتن زیرساخت ها شرایط آموزشی برای تمام این رشته ها مقدور نیست.

افتخاری با عنوان اینکه پیش از این خانه کارگر استقبالی از بکارگیری نیروی جوان نداشت، اضافه کرد: با توجه به تدریس ۴۰ رشته متنوع آموزشی در فضای مجازی، بسیاری از علاقه مندان از این امکان آموزشی به صورت آنلاین استفاده می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز