خبرگزاری کار ایران

با شرکت در کارگاه آنلاین حال خوش زندگی؛

نوجوانان هرمزگانی خودباوری را تمرین می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۴۶۰

دوره برخط کارگاه حال خوش زندگی (خودباوری) _ از سری مهارت های مثبت روانشناسی_ با حضور نوجوانان علاقمند در استان هرمزگان در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، الهام اشرافی جاسکی مربی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان جاسک و مدرس دوره استانی گفت: روانشناسی مثبت به جایِ تاکید بر کاستی‌های افراد، به توانمندی‌های بالقوه آنان تاکید می‌کند.

وی در همین رابطه افزود: روانشناسی مهارت های مثبت با ۸ موضوع ارائه شده است.
 
اشرافی جاسکی با تاکید بر اهمیت مقوله خودباوری اظهار کرد: این مهارت بر اساس نیاز سنجی موجود از بین ۸ عنوان مهارت کارگاه های حال خوش زندگی برای کارگاه برخط استانی انتخاب شد.
 
این مدرس دوره مهارت های مثبت اعلام کرد: خود باوری از اساسی ترین عوامل رشد مطلوب شخصیت است که توجه به آن در دوران کودکی و نوجوانی زیر بنای شخصیت سالمِ فرد در بزرگسالی را با خود به ارمغان می‌آورد.
 
اشرافی جاسکی افزود: این کارگاه در ۸ جلسه ویژه فراگیران ۱۲ تا ۱۷ سال به صورت استانی در حال اجرا است.
 
مدرس دوره مهارت خود باوری گفت: تاکنون ۶ جلسه از این آموزش اجرا و ۲ جلسه باقیمانده است.
 
اشرافی جاسکی در ادامه گفت: نشانی، بامن آشناشو، ربات شارژی، خودِ ارزشمندِ من، سپر خانوادگی، مهربانی با من، با خودت مثبت حرف بزن و توانمندی های من از عناوین کارگاه مهارت خودباوری است.
 

به گزارش ایلنا،کارگاه برخط (آنلاین) مهارت مثبت خود باوری با مشارکت نوجوانان سراسر استان هرمزگان از ۲۲ تیرماه آغاز و تا ۱۶ مرداد سال جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز