خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار گیلان تأکید کرد:

فعالان سیاسی و اجتماعی، اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا را تشریح کنند

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۴۲۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان به احزاب، فعالان سیاسی و اجتماعی تأکید کرد که اقدامات انجام شده در کشور در خصوص مدیریت و مقابله با کرونا را برای عموم جامعه تبیین و تشریح کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمود قاسم‌نژاد در دومین نشست با رئیس و اعضاء شورای مرکزی خانه احزاب گیلان در سال‌جاری اظهار داشت: دولت تدبیر و امید معتقد به تسهیل و تعمیق فعالیت احزاب و تشکل‌های سیاسی و مدنی است و مدیران استانی و شهرستانی نیز بر اجرای این امر اهتمام دارند.

وی با بیان اینکه تشکل‌های مدنی و احزاب حلقه ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند، افزود: یافتن راه حل مشکلات و مسائل مردم در حوزه های مختلف سیاسی ، اقتصادی اجتماعی و فرهنگی و نیز انعکاس آن در جهت پیگیری ، ویژگی مهم احزاب است.

قاسم نژاد از تلاش های خانه احزاب و فعالان سیاسی استان در دوران دشوار همه‌گیری ویروس کرونا قدردانی کرد و با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم نقشی اساسی و محوری دارند؛ از احزاب ، فعالان سیاسی و اجتماعی خواست با تبیین و تشریح فعالیت‌های عمومی کشور به ویژه مقابله با تحریم‌های غیرقانونی آمریکا و مدیریت مشکلاتی همچون شیوع کرونا در جلسات‎شان، حامی نظام اسلامی و دولت برای عبور از شرایط کنونی باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان هدف از همراهی فرمانداران در نشست با خانه احزاب استان را آشنایی هرچه بیشتر آنان با ظرفیت های این خانه عنوان کرد و افزود: فرمانداران سراسر استان آمادگی کامل برای بسط و گسترش فعالیت احزاب و ایجاد دفاتر نمایندگی احزاب در حوزه ماموریت های خود را دارند.

در این نشست فرمانداران شهرستان های رشت ، رضوانشهر و ماسال حضور داشتند و نظرات خود در حوزه تعامل با احزاب سیاسی را بیان داشتند. اعضای خانه احزاب استان نیز دغدغه‌ها و دیدگاه‌های خود در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی را مطرح کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز