خبرگزاری کار ایران

در چهار ماهه اول سال جاری صورت گرفت؛

واگذاری 51 هکتار زمین به سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۴۲۵

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: در چهار ماهه اول سالجاری،51 هکتار از اراضی صنعتی شهرک ها و نواحی صنعتی به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چشمگیری داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا خانپور در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی لیا با اعلام این خبر افزود: رشد 2/3 برابری واگذاری زمین به متقاضیان احداث واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در شهرک‌های صنعتی، نشان از رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری است.

وی یادآور شد: در سال جهش تولید و در راستای جذب سرمایه گذار، ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار جوانان، شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین موفق به جذب 84  متقاضی سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان شده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 35 قرارداد بوده که رشد دو و نیم برابری در تعداد جذب سرمایه گذار داشته ایم که نیمی از سرمایه گذاران با توجه به حمایتهای استانی طرح توسعه خودر را در استان اجرا می کنند.

خانپور میزان سرمایه گذاری 84 قرارداد را هفت هزار و 800 میلیارد ریال عنوان کرده و افزود:  با راه‌اندازی این طرح‌های صنعتی زمینه اشتغال یک هزار و 796 نفر فراهم خواهد شد.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به نوع فعالیت این واحدهای صنعتی تصریح کرد: بیشترین میزان فعالیت متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه غذایی، فلزی و شیمیایی بوده است.

این مسئول در خصوص بیشترین جذب سرمایه گذار و میزان زمین های واگذار شده گفت: شهرک های صنعتی  خرمدشت، لیا، کاسپین 1 و2 به ترتیب بیشترین میزان استقبال را دارا بودند.

وی در پایان ضمن تشکر از استاندار و مدیران اقتصادی استان در همراهی شرکت شهرک‌های صنعتی از رتبه‌های برتر در جذب سرمایه گذار در شهرک‌های و نواحی صنعتی استان در چهار ماهه اول سالجاری در کشور خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز