خبرگزاری کار ایران

در بندر شهید رجایی محقق شد؛

کسب گواهینامه ایزو 45001 توسط شرکت بتاء بعنوان اولین پورت اپراتور بنادر کشور

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۴۱۲

با حضور مدیر شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء ناحیه هرمزگان، اعضای کمیته های اجرایی و راهبری IMS شرکت بواسطه دریافت گواهینامه ایزو 45001 در بندر شهید رجایی مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مدیر شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء ناحیه هرمزگان گفت: گواهینامه ایزو 45001 در زمینه مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی کارکنان است و شرکت بتاء بعنوان اولین پورت اپراتور کشور موفق به اخذ آن از شرکت معتبر IMQ ایتالیا شده است.

مهدی قائم مقامی با اشاره به اینکه این اقدام در راستای الزامات قراردادی با سازمان بنادر و دریانوردی و براساس استانداردهای ملی و بین‌المللی صورت پذیرفت، افزود: در شرکت بتاء همواره برنامه‌ریزی‌هایی داشته‌ایم تا ضمن‌جلوگیری از وقوع حوادث و کنترل عوامل زیان‌آور محیطی، شاهد کاهش‌ صدمات، مسمومیت‌ها، جراحات و بروز بیماری های شغلی پرسنل باشیم.

کسب گواهینامه ایزو 45001 توسط شرکت بتاء بعنوان اولین پورت اپراتور
بنادر کشور

وی ارتقاء کیفیت تجهیزات حفاظت فردی مورد نیاز هر شغل، انجام مداوم معاینات ادواری، بهبود شاخص های خدمات رفاهی پرسنل، برگزاری دوره ها و مانورهای ایمنی و عملیاتی را از جمله عوامل موثر در زمینه دریافت این گواهینامه عنوان کرد و ادامه داد: شرکت بتاء با سرلوحه قراردادن سیستم مدیریت یکپارچه IMS همواره سعی در افزایش کمی و کیفی ارائه خدمات بندری به مشتریان برای رضایت خاطر آنان و تلاش برای گسترش حوزه فعالیت خود و افزایش سهم در بازار داشته است.
 
عضو هیات مدیره شرکت بتا اضافه کرد: برای حفظ دستاوردهای سیستم، همواره باید اعضای کمیته های تخصصی IMS تقویت شوند و با ارائه آموزش های لازم به آنان برنامه ها به نحو وسیع تری کنترل و پایش شود. شرکت بتاء یکی از دو پورت اپراتور اصلی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری در بندر شهید رجایی است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز