خبرگزاری کار ایران

مدیرکل محیط زیست استان:

شهرک های صنعتی قزوین باید در حوزه مسائل زیست محیطی مدیریت شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۳۷۶

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: نحوه مدیریت پساب‌ها، پسماندها و مدیریت زیست محیطی شهرک های صنعتی در سطح استان قزوین ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حسن عباس نژاد در نشست هم‌اندیشی مدیران کل اداره کل حفاظت محیط زیست و شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین اظهار کرد:مدیریت پسماندها، مدیریت فاضلاب‌ها و پساب‌ها، فضای سبز و رعایت الگوهای مصرف از اولویت رسیدگی و پیگیری در شهرک های صنعتی است.

مدیرکل محیط زیست استان یادآورشد: در استان قزوین 20 تا 25 میلیون متر مکعب پساب صنعتی وجود دارد ، ولی عملا در حوزه استفاده مجدد از آنها مدیریت مناسبی انجام نمی شود و یکی از مشکلات شهرک های صنعتی استان نیز عدم توجه به بخش مدیریت زیست محیطی تدوین شده درگزارش های ارزیابی است.

عباس نژاد بابیان اینکه در بخش مدیریت ارزیابی زیست محیطی به موضوعات نحوه مدیریت پساب ها و پسماندها وضعیت فضای سبز، خود اظهاری، نحوه پایش پرداخته شده ولی در اجرا مسئولان شهرک های صنعتی کمتر به آن توجه می‌کنند گفت : این امر باعث ایجاد اختلال در مدیریت زیست محیطی شهرک ها صنعتی می شود.

وی افزود: ما وظیفه حفاظت از محیط زیست را برعهده داریم و همسو با سیاست های کلان کشور گام بر می‌داریم و استفاده از تکنو‌لوژی های نو و رویکرد به صنایع پاک مورد استقبال است.

این مسئول: موضوعات هر شهرک به صورت جداگانه مورد بررسی قرار گرفته و مدیران شهرک های صنعتی اهتمام ویژه در راستای مدیریت زیست محیطی شهرک را داشته باشند.

 استان قزوین دارای یک شهر صنعتی ، 13 شهرک صنعتی و 6 ناحیه صنعتی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز