خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی شهردار خبر داد ؛

تدوین سند چشم‌انداز توسعه شهر کرمانشاه در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۳۱۳

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرمانشاه از تدوین سند چشم‌انداز توسعه شهر کرمانشاه در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه،امید کریمی درباره تدوین سند چشم‌انداز توسعه شهر کرمانشاه اظهار داشت: گروه مطالعات و پژوهش معاونت برنامه‌ریزی شهرداری در حال حاضر مشغول تهیه پروژه استراتژیکی شهر کرمانشاه تحت عنوان سند چشم‌انداز توسعه شهر کرمانشاه و برنامه راهبردی و عملیاتی شهر و شهرداری می‌باشند.

وی ادامه داد: برنامه ۲۰ساله چشم‌انداز شهر کرمانشاه ترسیم و به تایید و تصویب شهردار کرمانشاه و شورای اسلامی شهر رسیده است.

 کریمی با اشاره به اجرای برنامه‌های ۵سال اول این سند گفت: تمامی فعالیت‌ها و تصمیم‌گیری‌های شهرداری در سال آتی با محوریت سند چشم انداز توسعه شهر کرمانشاه انجام خواهد گرفت.

وی افزود: سند چشم‌انداز توسعه شهرداری کرمانشاه در هشت گام اصلی تعریف شده که معاونت برنامه‌ریزی شهرداری در حال تهیه گام ششم این سند می‌باشد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت لزوم دقت در تهیه جزییات این برنامه، پیش‌بینی می‌شود تا اوایل مهرماه کار تدوین سند به طور کامل به پایان برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز