خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد:

لزوم تلاش مدیران بانک‌ها جهت جذب تسهیلات رونق تولید در استان

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۳۱۰

معاون‌هماهنگی‌امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌ شرقی با بیان اینکه بانک‌ها در زمینه حمایت از تولید و توسعه واحدهای صنعتی استان مسئولیت سنگینی برعهده‌ دارند، از مدیران استانی بانک‌های دولتی و خصوصی خواست برای افزایش سهم استان از تسهیلات رونق تولید همت کنند.

به گزارش خبرنگارایلنا، علی جهانگیری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به نامگذاری امسال به نام «جهش تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: تلاش برای تحقق شعار سال و حمایت از صنایع برای شکوفایی اقتصادی، اصلی ترین وظیفه دولتمردان و فعالان بخش خصوصی است.

وی اظهار داشت: مدیران بانک‌ها باید برای پرداخت به‌ موقع تسهیلات رونق تولید بیشتر تلاش کنند و امکان بهره‌مندی بیشتر استان از تسهیلات تولید و امکان استفاده بدون محدودیت از اعتبارات شناور را فراهم کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: همراهی و همدلی بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی ضامن رفع مشکلات و کاهش مسائلی مانند بروکراسی اداری است.

جهانگیری اعلام کرد: جلسه مشترک مدیران عامل بانک‌ها و تعدادی از فعالان بخش خصوصی با استاندار آذربایجان شرقی برگزار می‌شود و مدیران استانی بانک ها، پاسخگوی عملکرد خود در زمینه جهش تولید خواهند شد.

در این جلسه پرونده چندین شرکت متقاضی دریافت تسهیلات در قالب رونق تولید بررسی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز