خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز خبر داد ؛

تمدید محدودیت کرونایی در البرز/ ابلاغ مقررات برگزاری مراسم محرم در استان؛ هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۹۹۵

استاندار البرز با اشاره به اینکه البرز همچنان در وضعیت قرمز بوده و محدودیت های کرونایی یک هفته دیگر اجرا می شود، گفت: مدیران هر دستگاه باید پاسخگوی مشکلات و مطالبات مردم باشند همچنین ضرورت دارد فرمانداران استان نیز نظارت ویژه ای را در دستور برنامه قرار دهند.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که روز شنبه به ریاست رئیس جمهور و استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: البرز همچنان در وضعیت قرمز شیوه کرونا قرار دارد از این رو محدودیت های کرونایی به مدت یک هفته دیگر نیز تمدید شد.

شهبازی با قدردانی از مردم استان به دلیل همراهی با مصوبات ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا، گفت: البته آمارها امیدوارکننده است از این رو اگر همراهی ها و رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک استمرار یابد به نتایج بهتری نیز خواهیم رسید.

وی افزود: در ستاد ملی برای ماه محرم و عزاداری‌ها در این ماه نیز مقرراتی وضع شده که تا هفته آینده قطعی، تصویب و ابلاغ خواهد شد. 

استاندار البرز اضافه کرد: مسئولان هیات‌ها و تکایا باید در این زمینه مسئولیت بپذیرند و در هیات‌های عزاداری اصول بهداشتی را به جد رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور در این نشست، تقویت بخش سلامت را بعنوان یکی از مسائل مهم مورد تاکید قرار داد، گفت: بر این اساس افزایش تخت‌های بیمارستانی و تامین لوازم و تجهیزات مورد نیاز، تقویت کادر درمان و پرستاری با استخدام نیروهای جدید همچنان اولویت دولت در مقابله با ویروس کروناست و در همین رابطه تا پایان امسال حدود 8 هزار تخت جدید به بیمارستان‌های کشور اضافه خواهد شد.

شهبازی در ادامه همچنین با تاکید بر پاسخگویی مدیران هر بخش و حوزه نسبت به رفع مشکلات مردمی، گفت: به طور قطع کمکاری و سهل انگاری از سوی مدیران در خصوص حل مشکلات مردم بخشودنی نیست لذا مدیران دستگاه های استان نباید اجازه دهند مسائل جزئی به سطوح کلان برسد چراکه چنین مواردی مانع سیاستگذاری و تصمیم سازی های بزرگ از سوی مسئولان ارشد می شود.

شهبازی گفت: اگر مردم در دریافت خدمت خاصی دچار مشکل شده اند، مدیر مربوطه باید با اهتمامی ویژه درصدد حل آن باشد و فرماندار و معاون مربوطه در استانداری نیز روند امور را تا حصول نتیجه منطقی دنبال کنند.

استاندار البرز اضافه کرد: مدیران دستگاه ها و فرمانداران، اجازه ندهند که مشکلات کوچک و قابل حل به مسائلی دست و پا گیر در مسیر توسعه استان تبدیل شود.

وی گفت: طبق منویات مقام معظم رهبری و تکالیفی که دولت تدبیر و امید بر دوش ما نهاده، مهم‌ترین وظیفه ما کسب رضایتمندی مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز