خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت البرز مطرح کرد:

ایران، ظرفیت صادرات ۱۵۰ میلیون دلاری پوشاک به عراق را دارد/ تولیدات پوشاک البرز در مسیر صادرات به عراق

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۸۶۷

رئیس سازمان صمت البرز گفت: در راستای صادرات پوشاک به عراق مشوق های مطلوبی توسط سازمان توسعه تجارت ایران تدارک دیده شده که فعالان صنفی و صنعتی تولید پوشاک می‌توانند در صورت دارا بودن شرایط لازم از آن بهره مند شوند.

به گزارش ایلنا، سومین میز کالا_کشوری عراق با رویکرد بررسی زمینه‌ها، مشکلات، موانع و راهکارهای توسعه صادرات پوشاک به این کشور و به منظور تلاش برای افزایش سهم صادرات پوشاک ایران در بازار عراق در سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد.

در این جلسه، فرزاد پیلتن، مدیرکل دفتر عربی- آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران، گفت: عراق سالانه حدود ۷۰۰ میلیون دلار واردات پوشاک از جهان دارد که سهم ایران از این میزان حدود ۳۵ میلیون دلار است.

پیلتن، افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد ایران، ظرفیت صادرات ۱۵۰ میلیون دلاری پوشاک به کشور عراق را دارد.

رامین ربیعی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز نیز در حاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگاران گفت: انتظار می رود استان البرز با توجه به حضور واحدهای خوشنام و طراز اول صنعت پوشاک و صنایع نساجی بتواند در راستای صادرات پوشاک به عراق، نقشی تعیین کننده و تاثیرگذار داشته باشد. 

ربیعی تصریح کرد: در راستای صادرات پوشاک به عراق مشوق های مطلوبی توسط سازمان توسعه تجارت ایران تدارک دیده شده که فعالان صنفی و صنعتی تولید پوشاک می توانند با مراجعه به دبیرخانه انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم استان البرز از کم و کیف این مشوق ها مطلع و در صورت دارا بودن شرایط لازم از آن بهره مند شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز