خبرگزاری کار ایران

در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر؛

۱۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان قزوینی توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۷۷۶

رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم گفت: تعداد ۱۰۰ بسته گوشت گرم توسط مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم به مناسبت عید سعید قربان بین خانواده‌های نیازمند در برخی از روستاهای قزوین توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حامد خیرخواهان با اعلام این خبر افزود: یکی از رویکردهای مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم در راستای رزمایش مواسات و همدلی مومنانه کمک و حمایت از افراد آسیب پذیر از کرونا بوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری بر لزوم کمک و دستگیری از نیازمندان تاکید داشته‌اند به همین منظور ۱۰۰ بسته گوشت گرم به مناسبت عید قربان میان نیازمندان برخی روستاهای استان قزوین توزیع شده است.

خیرخواهان یادآورشد: تلاش کردیم تا با فرا رسیدن عید بزرگ قربان و در راستای سنت اسلامی قربانی کردن در سریع‌ترین زمان ممکن قربانی‌ها را به دست نیازمندان واقعی جامعه برسانیم.

رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم خاطرنشان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا بیش از ۳۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان در پنج نوبت میان مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، مساجد و افراد شناسایی شده و نیز متضرران از بحران کرونا تهیه و توزیع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز