خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاددانشگاهی هرمزگان خبر داد:

جذب حداکثری اعتبارات پژوهشی هرمزگان/ انعقاد قرارداد باز پژوهشی با صنایع استان

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۷۶۶

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان جذب حداکثری اعتبارات پژوهشی استان هرمزگان و انعقاد قرارداد باز پژوهشی با صنایع استان را دستاوردی بی سابقه و ماندگار در استان دانست .

به گزارش ایلنا از بندرعباس،سهیل دادخواه، اظهار کرد: در حوزه پژوهش بخش معدن در سال گذشته محققان جهاددانشگاهی توانستند به نتایج خوبی دست پیدا کنند و به اثرگذاری مطلوبی در چند سال اخیر در بحث پژوهش در حوزه مدیریت و بازرگانی نیز دست پیدا کردیم که فناوری‌های تولید آب از منابع نامتعارف گواه این موضوع است.

وی با بیان این‌که جهاددانشگاهی در کنار فعالیت‌های پژوهشی و ارائه طرح‌های شاخص ملی توانست محققان و اعضای هیات علمی شاخص بومی در هرمزگان پرورش دهد، افزود: همواره این موضوع جزو مشکلات استان هرمزگان بود که اکنون در این زمینه هرمزگان توانسته به رشد مناسبی برسد و یکی از اهداف جهاددانشگاهی نیز همین تاثیرگذاری‌ها و نتیجه‌بخش بودن فعالیت‌ها در جهت رشد منابع انسانی هرمزگان در بعد علمی بوده است.

دادخواه با اشاره به این‌که در حوزه فناوری نیز دستگاه‌های متعددی ساخته شد و کماکان در حال توسعه کارها هستیم، اضافه کرد: در سال جاری نیز در بحث شیلات و آبزیان نیز برنامه مفصلی داریم تا با ورود علمی و نگاه کارشناسی در حوزه تحقیقات شیلات و آبزیان بتوانیم چالش‌های این حوزه به‌ویژه در زمینه‌ تامین غذای ماهی پرورش در قفس و میگوی پرورشی به‌طور صددرصد بومی و با کیفیت هم‌تراز استانداردهای بین‌المللی را برطرف کنیم.

وی با اشاره به این‌که مسئولیت جهاددانشگاهی هرمزگان در چنین شرایطی سنگین‌تر شده و امیدواریم به نحو مطلوب از پس این اعتماد بربیاییم، خاطرنشان کرد: در قراردادی که با صنایع منعقد شده به دنبال افزایش راندمان مدیریت با تحقیقات کاربردی هستیم تا به افزایش تولید ختم شود و همچنین در کمک به شرکت‌ها و کارخانه‌ها که در معرض تعطیلی قرارگرفته‌اند، با این تحقیقات به دنبال راه‌اندازی مجدد با عارضه‌یابی هستیم و امیدواریم در این راه مثمر ثمر باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز