خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد؛

بارش باران و رعد و برق در برخی از مناطق کشور/خزر مواج خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۷۶۰

یک کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب امروز و فردا در برخی مناطق آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، غرب مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی، کرمان، هرمزگان، شرق و جنوب فارس و جنوب سیستان بلوچستان رگبار باران همراه رعد و برق در کنار وزش شدید باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در روز دوشنبه و سه شنبه هم با نفوذ جریان‌های شمالی از سوی دریای خزر، استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، ارتفاعات البرز، شمال آذربایجان شرقی با بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش شدید باد روبه‌رو می‌شوند.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: در طول هفته با کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای هوا روبه‌رو خواهیم بود که هوا خنک‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه دریای خزر در هفته جاری مواج خواهد شد، تصریح کرد: چهارشنبه سواحل دریای خزر و ارتفاعات خراسان شمالی بارش‌های پراکنده دارند و در باقی مناطق با جوی پایدار را پیش‌بینی می‌کنیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: از اواخر وقت روز یکشنبه تا پایان هفته در شرق و جنوب شرق به ویژه در منطقه زابل با وزش شدید باد روبه‌رو خواهیم بود که این مساله با خیزش گرد و خاک همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز شرق خلیج فارس مواج می‌شود، تصریح کرد: تهران بعدازظهر امروز با آسمانی کمی تا نیمه ابری روبه‌روست و احتمال رعد وبرق و بارش پراکنده را امشب هم خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه تهران در هفته آتی با کاهش جزیی دما روبه‌رو خواهد بود، خاطرنشان کرد: بیشینه دما امروز به ۳۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز