خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس عنوان کرد:

خط ۳ مترو می‌تواند به بیش از ۳۵۰ هزار نفر ارائه خدمت کند/ پایان انتظار ۲۰ ساله خط یک مترو

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۶۰۸

استاندار فارس اعلام کرد: خط ۳ متروی شیراز می‌تواند به بیش از ۳۵۰ هزار نفر ارائه خدمت کند و کاهش ترافیک، صرفه جویی در وقت، افزایش عدالت اجتماعی از جمله نتایج این پروژه خواهد بود.

به گزارش ایلنا عنایت‌الله رحیمی در آیین آغاز عملیات اجرایی خط ۳ متروی شیراز عنوان کرد: دولت به تمامی تعهدات خود در زمینه حمل و نقل ریلی و درون شهری عمل کرده و امیدواریم در اجرای خط سوم نیز شاهد پیشرفت مناسبی باشیم. 

وی با اشاره به شرایط جغرافیایی شهر شیراز و الزامات تأمین زیر ساخت های حمل و نقل مربوط به آن گفت: با احداث خط دوم مترو شیراز عدالت اجتماعی در توزیع خدمات حمل و نقل اجرایی خواهد شد و نتایج اقتصادی و اجتماعی بسیاری به دنبال دارد.

پایان انتظار ۲۰ ساله خط یک مترو

استاندار فارس با بیان اینکه امیدوارم با بهره گیری از اعتبارات ملی نسبت شاهد اجرایی شدن پروژه طی سه سال باشیم، گفت: کلنگ خط یک متروی شیراز در سال ۷۹ به زمین زده شد و نزدیک به ۲۰ سال طول کشید با این حال اکنون از این طرح بهره برداری صورت گرفته است و افراد مختلفی از این طرح‌ها بهره مند شده‌اند.

رحیمی تاکید کرد: در راستای خدمت‌رسانی به مردم تمامی دستگاه‌های اجرایی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و دولت در یک جهت بوده و امید است این تلاش‌ها موجب توسعه استان فارس به خصوص شهر شیراز گردد.

وی با اشاره به حضورمعاون رئیس‌جمهور در آیین آغاز عملیات اجرایی خط 3 متروی شیراز افزود: دکتر نوبخت شناخت مناسبی از شهر شیراز دارد و می‌داند که پراکندگی جمعیت در شهر شیراز زیاد است و هزینه‌های شهری افزایش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز