خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بندرعباس در مجلس مطرح کرد:

اگر در روند توسعه الزامات زیست محیطی رعایت نشود، توسعه پایدار اتفاق نمی‌افتد

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۳۷۳

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: در فرآیندهای توسعه اگر الزامات زیست محیطی رعایت نشود، توسعه پایدار اتفاق نمی افتد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمد آشوری تازیانی در همایش علمی مجازی حفاظت از اکوسیستم‌های مانگرو، اظهار کرد: برنامه ریزان توسعه در کنار استفاده از مواهب اقتصادی فراوان جنگل‌های حرا برای مردم منطقه باید از نظرات کارشناسی پژوهشگران جهت کاهش اثرات نامطلوب زیست محیطی و بهره وری بهتر استفاده کنند.

وی ضمن تبریک روز جهانی حفاظت از اکوسیستم‌های مانگرو، حرکت مرکز اقیانوس شناسی خلیج فارس در بندرعباس در برگزاری این همایش علمی به صورت مجازی را نشانه اهمیت حفاظت و صیانت از این موهبت خدادادی دانست.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس تصریح کرد: نقش فعال پژوهشگران در ارائه راهکارهای سازنده جهت بهره‌برداری پایدار از جنگل‌های حرا در هرمزگان می‌تواند به الگوی مناسبی در مسیر توسعه پایدار اقتصادی تبدیل شود.

آشوری تازیانی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی و پژوهشی به صورت مجازی در شرایط خاص کرونایی توسط مراکز علمی استان، نشان می دهد که روند توجه متخصصین به مباحث علمی که به روند توسعه پایدار در منطقه کمک می کند همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز