خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی مطرح کرد:

برگزاری مراسم دعای عرفه در 4 نقطه شهر تبریز/ برپایی کوتاه مراسم و پرهیز از برنامه های حاشیه ای

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۳۲۴

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: در تمامی شهرهای استان و چهار نقطه شهر تبریز مراسم‌ دعای عرفه با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن روز عرفه "روز نیایش"، این مراسم معنوی روز پنجشنبه در آذربایجان شرقی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به رعایت مسائل بهداشتی در برگزاری این مراسم معنوی، افزود: متولیان مساجد و اماکن مقدس شهرهای استان باید سعی کنند که این مراسم در مکان‌های بزرگ و باز و با رعایت حداکثر فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط کرونایی، مناجات خوان‌ها و مسئولان برگزار کننده این مراسم معنوی، نسبت به کوتاه کردن زمان آن تدبیر کرده و از برخی برنامه‌های حاشیه‌ای پرهیز کنند.

 شعبانی در خصوص مکان‌های برگزاری دعای پرفیض عرفه در تبریز، افزود: مراسم دعای عرفه در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز، بوستان قرآن، امام‌زاده عون بن علی(ع) و امام زاده سید حمزه(ع) تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز