خبرگزاری کار ایران

صادقزاده دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز:

تعامل کارگر و کارفرما می‌تواند در رشد تولید تاثیرگذار باشد

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۳۱۷

دبیر اجرایی خانه کارگر و رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی کلانشهر تبریز و هیات همراه از مجموعه سایپا آذربایجان بازدید و با مدیرعامل، اعضای هیات مدیره مدیر منابع انسانی و شورای اسلامی کار و سایر مسئولان این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کریم صادقزاده در این دیدار ضمن تبریک عید سعید قربان و با قدردانی از تلاش‌های  هیات مدیره و مدیرعامل سایپا، عنوان کرد: امروز خرسندیم در مجموعه ای حضور پیدا کردیم که وحدت رویه و مدیریت واحد که رمز پایداری و موفقیت هر مجموعه ای است، به عینه می‌توان در این شرکت مشاهده کرد که تیم مدیریتی و کارفرما در صداقت تمام و با تمام قوا در کنار کارگران هستند.

وی افزود: اگر آنچه که مطالبه کارگران و خواست مدیران در یک شرکت است با صمیمیت و اتفاق نظر در چارچوب قانون حل و فصل شود، آن وقت است که نسبت رضایتمندی در هر دو طرف بالا رفته و در نتیجه مجموعه تحت عنوان، به مجموعه ای موفق تبدیل خواهد شد.

رئیس فراکسیون کارگری تبریز ادامه داد: علاوه بر تمامی جوانب و ادله های موفقیت یک مجموعه، نقش سازنده شوراهای اسلامی کار نیز کاملا محسوس بوده و به عنوان نمایندگان کارگران در پیگیری مطالبات و اثرگذاری در تعاملات فی مابین کارگران و کارفرما می‌توانند نقش سازنده ای داشته باشند که جا دارد از عزیزان تلاشگر در شورای اسلامی کار شرکت سایپا آذربایجان نیز قدردانی کنم که با مراجعات و پیگیری مطالبات به حق آنها توانسته اند این تعادل را در این شرکت حفظ و تقویت کنند و ما امروز با دیدن این موفقیت ها شیرینی تولید و اشتغال پایدار و بالا بودن ضریب بهره وری در شرکت سایپا آذربایجان کام‌مان را شیرین کرد.

در ادامه این دیدار زینالی مدیرعامل شرکت سایپا آذربایجان نیز  از همکاری این شرکت با خانه کارگر تشکیلات تبریز خبر داد و گفت: خانه کارگر، خانه امید کارگران بوده و از همکاری با آن نهاد استقبال می‌کنیم.

وی گفت: یکی از سیاست های شرکت فرهنگ سازی و توسعه بخش آموزش است که این موضوع می‌تواند باب همکاری شرکت با خانه کارگر باشد که بی شک از این خدمات بهره مند خواهیم شد.

گفتنی است صادقزاده در پایان این دیدار از بخش‌های مختلف و خط تولید این مجموعه بازید و از نزدیک با کارگران تلاشگر این شرکت گفتگو و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت و همچنین به پاس تلاش‌ها و موفقیت‌های مستمر تیم مدیریتی این شرکت به نمایندگی از شورای اسلامی کار و به عنوان مسئول جامعه کارگری لوح تقدیری تقدیم مدیرعامل این شرکت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز