خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت تاکید کرد:

لزوم تبدیل سازمان‌های هزینه ساز به سازمان‌های درآمد زا

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۲۷۷

شهردار رشت با اشاره به هزینه ساز بودن برخی سازمان‌های شهرداری تاکید کرد: این سازمان ها باید به سازمان های درآمد زا تبدیل شوند تا‌ بتوانند به اداره امورات‌خود بپردازند.

به گزارش ایلنا از رشت، شهردار رشت در نشست با سازمان های وابسته به شهرداری اظهار کرد: تمرکز درآمد در مرکز به صورت خزانه‌داری کل و همچنین انجام معاملات متوسط و عمده، موجب شد که شهرداری شیوه‌نامه جدیدی برای چگونگی معاملات جزیی و متوسط تنظیم کند.

ناصرحاج محمدی با بیان اینکه توکن‌های مربوط به کارپردازی ها جمع آوری شده است گفت: در حال حاضر شهرداری رشت از یک توکن بهره می برد که آن نیز توسط شهردار به مسئول مربوطه سپرده شده است.

وی افزود: تمام معاملات متوسط و عمده بر اساس مقررات مالی و معاملاتی درحال انجام است.

شهردار رشت با بیان اینکه ماده ۱۴ پس از این فقط بر موارد ضروری اعمال می شود، خاطرنشان کرد: اعمال نشدن این قانون در زمان لازم، می توانست مشکلات فراوانی برای شهرداری ایجاد کند.

حاج محمدی از شفافیت مالی در امسال خبر داد و با اشاره به هزینه ساز بودن برخی سازمان های شهرداری گفت: این سازمان ها باید به سازمان های درآمد زا تبدیل شوند تا‌ بتوانند به اداره امورات‌خود بپردازند.

وی تصریح کرد: ساختار و شکل تمامی سازمان های وابسته به شهرداری، واحد بوده و پیش از این، شهرداری این سازمان ها را به عنوان سازمان های سیاست گذار معرفی کرده بود.

شهردار رشت ادامه داد: این در حالیست که سیاست گذاری در حوزه معاونت های شهرداری انجام می شود و سازما‌ن ها فقط مجری بوده و مجری نمی تواند سیاست‌گذار و تصمیم گیر باشد.

حاج محمدی تصریح کرد: مناطق شهرداری ناظر مقیم، تسهیل گر امورات و جریان ها هستند.

گفتنی است رؤسای سازمان ها، معاون خدمات شهر، مدیر ارتباطات و امور بین الملل، مدیر حوزه شهردار و مدیر مالی، در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز