خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

پاکسازی ساحل گناوه از آلودگی‌های نفتی/ ساحل دیلم هم پاکسازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۲۷۴

رئیس حفاظت محیط زیست گناوه گفت: آلودگی‌های نفتی در ساحل بندر گناوه با تلاش نیرو‌های دولتی و گروه‌های مردمی پاکسازی شد.

کامبیز عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه آلودگی نفتی از ساحل روستای چاهک تا گناوه وجود دارد، گفت: پاکسازی ساحل گناوه از این آلودگی نفتی از عصر دیروز با حضور ۶۰ نفر از نیروهای محیط زیست و ایمنی شرکت نفت فلات قاره بهرگان، اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، محیط زیست و نیروهای مردمی آغاز شده و تا اواخر شب بخش عمده ای از این ساحل پاکسازی شد.

وی افزود: سایر بخش های باقی مانده منطقه نیز به سرعت پاکسازی خواهد شد.

"تاربال‌های" نفتی در بخشی از سواحل شهرستان دیلم که در همسایگی شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد نیز دیده شده است.

به گفته عبدالرسول خالق پناه سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دیلم، این گلوله‌های خمیری، در نوار باریکی از ساحل دیلم و بویرات وجود دارد و مقدارش طبق بررسی صورت گرفته کمتر از گناوه است.

قرار است پس از  پاکسازی ساحل گناوه، ساحل دیلم نیز پاکسازی شود.

آلودگی‌های خمیری شکل نفتی که به آنها تاربال می‌گویند از جمعه سوم مرداد در ساحل گناوه دیده شد. این آلودگی را جزر و مد دریا به ساحل آورده و هنوز علت و منشاء آن اعلام نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز