خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی البرز خبر داد :

انتخاب برگزیدگان جشنواره تعاونی‌های برتر استان در سامانه هوشمند تعاونی‌های کشور

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۲۳۹

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از انتخاب تعاونگران برتر در جشنواره تعاونی های برتر استان سال 99 از طریق سامانه هوشمند و جامع بخش تعاونی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین فلاح نژاد با اعلام اینکه برگزیدگان جشنواره تعاونی های برتر استان در سال 99 از طریق سامانه هوشمند تعاونی های کشور انتخاب می شوند، اظهار داشت: در راستای شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و به منظور فراهم کردن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی، جشنواره تعاونی‌های برتر در استان و کشور هر ساله با حضور مقامات کشوری و استانی، تعاون گران، پیشکسوتان بخش تعاون در شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی در خصوص اجرای فرآیند جدید انتخاب تعاونگران برتر استان وکشور برای حضور در جشنواره تعاونی های برتر سالجاری تصریح کرد : فرایند انتخاب تعاونگران در سالجاری جهت جشنواره تعاونی های برتر سال 99 به شکل الکترونیکی و در سامانه جامعه و هوشمند  بخش تعاون کشور انجام می پذیرد به نحوی که در ابتدا تعاونگران استان و کشور می بایست از تاریخ 9 تیر تا 9 مرداد نسبت به بهنگام سازی اطلاعات تعاونی خود در سامانه هوشمند تعاون به آدرس https://taavoni.mcls.gov.ir اقدام کنند.

این مدیر افزود: پس از اتمام تاریخ بهنگام سازی اطلاعات ؛ فرایند داوری ،اعلام رتبه اولیه، فراهم شدن امکان اعتراض تعاونگران به رتبه وتکمیل پرسشنامه های لازم در سامانه هوشمند وجامع تعاونی برای نهایی شدن فرایند ثبت نام جشنواره تعاونی برتر از تاریخ 10 مرداد تا 20 مرداد سال 99 آغاز خواهد شد .

فلاح نژاد تصریح کرد: صحت سنجی مدارک و مستندات اعلام شده از سوی تعاونگران از تاریخ 21 تا 25 مرداد انجام پذیرفته و امتیاز و رتبه نهایی و برگزیدگان تعاونی های برتر استانی و ملی در تاریخ 26 مرداد اعلام می‌شود و از تعاونی های برتر استان در هفته تعاون در شهریور ماه تجلیل خواهد شد.

وی گفت: تمامی مراحل انتخاب تعاونگران برتر امسال بصورت الکترونیکی خواهد بود و تمام انتخاب ها از طریق اطلاعات بارگذاری شده در سامانه هوشمند تعاونی ها انجام می پذیرد.

مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز در پایان رویکرد جشنواره تعاونی های برتر سال 99 را متفاوت تر از سال های گذشته خوانده و گفت : شاخص ها و معیارهای شناسایی تعاونگران در سالجاری با مشارکت علمی جهاد دانشگاهی و وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی تهیه و تنظیم گردیده و نوآوری سازمان یافته مناسب و مفیدی در فرایند و نحوه برگزاری جشنواره سال 99 روی داده است.

برنامه های هفته تعاون هر سال از 13 تا 19 شهریور ماه در استان و کشور انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز