خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا خبر داد:

برگزاری نماز عید قربان و دعای عرفه در شهرستان‌های سفید استان اصفهان/ 24 شهرستان در وضعیت بحرانی

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۲۲۱

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: مراسم معنوی دعای عرفه و نماز عید قربان با توجه به مصوبات ستاد ملی، در شهرستان‌هایی که از نظر شیوع ویروس کرونا وضعیت سفید دارند، برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حجت‌الله غلامی شامگاه چهارشنبه در چهل و سومین نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در مورد چگونگی برگزاری دعای عرفه، بیان کرد: رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری این مراسم‌ معنوی در شهرستان‌های با وضعیت سفید، الزامی است.

وی افزود: ترجیح بر برگزاری این مراسم در فضای باز و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است و چنانچه در فضای بسته برگزار شود، باید با رعایت ۲۵ درصد ظرفیت محل باشد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان تصریح کرد: شرایط ۲۴ شهرستان در حال حاضر به صورتی است که امکان برگزاری دعای عرفه وجود ندارد، بنابر این مردم باید مراسم را از طریق صدا و سیما دنبال کنند.

وی تاکید کرد: باید از برگزاری مراسم دعای عرفه در مسجدها، تکیه‌ها و فضای روباز در شهرستان‌های با وضعیت غیرسفید خودداری شود.

غلامی اضافه کرد: وضعیت برای برگزاری نماز عید سعید قربان نیز مشابه مراسم دعای عرفه خواهد بود و در شهرستان‌هایی که وضعیت سفید دارند، این آیین با رعایت بهداشت فردی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: در حال حاضر در استان اصفهان هشت شهرستان وضعیت قرمز، هفت شهرستان وضعیت نارنجی و هشت شهرستان وضعیت زرد دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز