خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد البرز خبر داد:

برپایی 700 پایگاه جمع‌آوری نذورات قربانی در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۱۷۲

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز، گفت: 700 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد در سطح شهر، مراکز نیکوکاری، مساجد و مصلی های استان به دریافت نذر قربانی در آستانه عید سعید قربان آماده جمع‌آوری نذورات قربانی مردم نیکوکار استان البرز هستند.

به گزارش ایلنا، رضا لشینی بابیان اینکه همه‌ساله با هماهنگی اداره کل دامپزشکی و شهرداری در محل گشتارگاه‌های صنعتی به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی اقدامات لازم در جهت جذب نیات خیر مردم در روز عید قربان انجام می‌شود گفت: گوشت‌های اهدایی مردم در عید قربان از طریق دفاتر کمیته امداد امام (ره) و مراکز نیکوکاری و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مردم نیکوکار می‌توانند از طریق شماره‌گیری سامانه ۱۳۷ شهرداری نذورات قربانی خود را به این نهاد تحویل دهند گفت افزود: ۱۴۰ پایگاه کمیته امداد امام (ره) و مراکز نیکوکاری در آستانه عید سعید قربان آماده جمع‌آوری نذورات قربانی مردم نیکوکار استان البرز هستند.

لشینی با بیان اینکه مردم البرز می‌توانند با مبالغ اندک نیز در ثواب قربانی شریک شوند، گفت: مردم و خیران برای پرداخت وجوه موردنظر خود برای اهدای قربانی می‌توانند با شماره کارت  6037997950149063 به نام کمیته امداد سرپرستی استان البرز و یا  شماره تلفن ثابت ۳۵۵۷ و تلفن همراه ۰۲۶۳۵۵۷ و انتخاب گزینه ۴ همچنین شماره‌گیری #026 *۸۸۷۷* استفاده کنند تا با این مبالغ دام زنده تهیه و پس از قربانی گوشت آن بین نیازمندان توزیع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز