خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان خبر داد:

استفاده بیش از ۶۰ درصد مردم اردستان از ماسک/ کمبود ماسک وجود ندارد/ نایین و نطنز در وضعیت نارنجی

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۱۳۱

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: بیش از ۶۰ درصد مردم اردستان از ماسک استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حسن‌ ذبیحی اظهار کرد: دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا در سطح شهرستان باید رعایت شوند.

وی افزود: واحدهای صنفی شهرستان که به این دستورالعمل‌های بهداشتی بی‌توجهی کنند، به مدت یک هفته پلمب می‌شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان تصریح کرد: علاوه بر این تعداد، فهرست بیش از ۱۵ دستگاه دولتی شامل اداره، بانک و دفتر پیشخوان که موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنند نیز برای تصمیم‌گیری به فرمانداری اردستان فرستاده شده است.

ذبیحی با اشاره به اینکه اردستان در وضعیت زرد از نظر شیوع ویروس کرونا قرار دارد، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه شهرهای نایین و نطنز در همسایگی اردستان در وضعیت نارنجی هستند، باید بیشتر مراقب باشیم تا بتوانیم به سمت وضعیت سفید به پیش برویم.

وی در مورد رعایت مسائل بهداشتی از سوی مردم نیز گفت: بر اساس بررسی میدانی کارشناسان، بیش از ۶۰ درصد مردم از ماسک استفاده می‌کنند اما کافی نیست و باید دست‌کم به بالای ۹۵ درصد برسد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با اشاره به اینکه کمبود ماسک وجود ندارد، تاکید کرد: داروخانه‌ها، مراکز توزیع لوازم پزشکی و برخی فروشگاه‌ها کار توزیع ماسک را برعهده دارند، اما باید در این زمینه کار تبلیغی و فرهنگی انجام شود و رسانه‌ها بیش از گذشته به موضوع بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز