خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

اعتراض مددجویان بهزیستی به عدم دریافت سبد کالا

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۱۲۲

فعال حوزه معلولان و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد گفت: معلولان و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی نسبت به عدم دریافت سبد کالا به مناسبت عید سعید غدیر و عید سعید قربان اعتراض دارند.

اسماعیل محمدیانی نسب در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در مشهد گفت: تمامی مددجویان و معلولان تحت پوشش سازمان بهزیستی معترض هستند که چرا باید در این شرایط تورمی و گرانی افسارگسیخته مددجویان و معلولان تحت پوشش کمیته امداد سبدکالا بگیرند ولی این کمک ها به معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی تعلق نگیرد.

وی افزود: سالهای گذشته هر ساله دو الی سه نوبت در ماه رمضان، عید نوروز و عید قربان سبد کالا و یا بسته حمایتی به تمامی مددجوهای تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد پرداخت می شد ولی متاسفانه سال ۹۷ و ۹۸ هیچ بسته حمایتی و یا سبد کالایی پرداخت نشده و طبق گفته رئیس کمیته امداد روز گذشته سه‌شنبه ۷ مرداد ۹۹ یک نوبت سبد کالا برای مددجویان خود اعلام کرده، ولی برای بهزیستی هیچگونه اقدامی از سوی مسئولان صورت نگرفته است.

وی اشاره کرد: در اردیبهشت ۹۹ مبلغ ۱۰ هزار تومان به مستمری ۶۳ هزار تومان تا ۱۲۰ هزار تومان مددجویان و معلولان تحت پوشش کمیته امداد افزوده شده، ولی برای مددجویان و معلولان تحت پوشش سازمان بهزیستی یک ریال به مستمری ۶۳ تا ۱۲۰ هزار تومان آنها افزوده نشده است.

محمدیانی نسب در پایان گفت: مسئولان سازمان برنامه و بودجه، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، و سازمان بهزیستی کشور بابت این بی توجهی سریعا اقدام کنند و سبد کالای مددجویان و معلولان تحت پوشش سازمان بهزیستی را هم پراخت کنند بلکه در عید سعید قربان سر سفره این عزیزان خالی نباشد و سرپرستان شرمنده خانواده‌های خود نباشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز