خبرگزاری کار ایران

نوبخت خبر داد:

اعتبار 1000 میلیاردی برای اجرای ٣٣ پروژه در فارس

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۰۷۴

معاون رئیس جمهور گفت: در راستای تحقق جهش تولید، ٣٣ طرح و پروژه در بخش‌های گردشگری، صنعت، خدمات و کشاورزی با اعتبار 1000 میلیارد تومانی برای استان فارس تعریف شده است.

به گزارش ایلنا، محمدباقر نوبخت عصر چهارشنبه ٨ مرداد در بدو ورود به فرودگاه شیراز و در جمع خبرنگاران بیان کرد: این سفر پیرو سفر چند هفته قبل به فارس در راستای بازدید از بزرگراه شیراز-اصفهان انجام شده است.

وی افزود: در سفر قبلی مقرر شده بود که ٣٠٠ میلیارد تومان برای تکمیل این آزاد راه از سوی دولت با توجه به اینکه از مصوبات سفر رئیس جمهور بود، انجام شود که تخصیص یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: همچنین برای سفر قبلی رئیس جمهور حدود یکهزار و ١٨ میلیارد تومان اعتبار برای ٥٠ طرح و پروژه مصوب شد که امروز برای آخرین بررسی‌های مصوبات آن سفر وارد فارس شده‌ایم.

نوبخت خاطرنشان کرد: از این میزان اعتبار مصوب شده بالغ بر سه هزار و ٣٠٠ میلیارد تومان پرداخت شده است. با توجه به افزایش حجم ریالی برخی پروژه‌ها، هنوز برای تکمیل برخی از آنها نیازمند تقویت مالی برای استان فارس هستیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: برای ٣٣ طرح و پروژه تعریف شده برای فارس بیش از یکهزار میلیار تومان اعتبار پیش‌بینی شده که اگر بتوانیم آنها را امسال اجرایی کنیم بیش از ٦ هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان به ارزش تولیدات مرتبط با این طرح‌ها افزوده خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه عصر چهارشنبه 8 مرداد در رأس هیاتی بلندپایه با استقبال استاندار و دیگر مسئولان فارس وارد فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز شد.

بازدید هوایی از بزرگراه دشت ارژن-قائمیه و همچنین بازدید از موزه دفاع مقدس فارس از برنامه‌های معاون رئیس جهمور در نخستین روز از سفر به استان فارس اعلام شده است.

نوبخت روز پنجشنبه ۹ مرداد ضمن شرکت در آیین کلنگ زنی خط ۳ مترو شیراز، از ورزشگاه در حال ساخت ۶۰۰۰ نفری شیراز نیز بازدید خواهد کرد و سپس در مراسم افتتاح فاز اول دانشگاه صنعت شرکت می‌کند.

بازدید از بیمارستان پیوند اعضای ابن‌سینا در شهر صدرا از دیگر برنامه‌های دومین روز سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به شیراز اعلام شده است.

نوبخت در ادامه برنامه‌های روز دوم سفر خود قرار است در آیین آغاز عملیات ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان، شرکت کند؛ این پروژه در منطقه کمتر برخوردار شریف‌آباد در شرق شیراز احداث خواهد شد.

حضور در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان فارس، آخرین برنامه سفر معاون رئیس‌جمهور به شیراز است و در این سفر رئیس‌کمیته امداد امام خمینی، مدیر بنیاد مسکن  و جمعی از معاونان و مدیران سازمان برنامه و بودجه او را همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز