خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس:

پراکندگی هدایت سرمایه گذار در قزوین مورد توجه قرار بگیرد

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۹۹۰

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس گفت: توزیع و هدایت سرمایه گذاران صنعتی نباید محدود به چند نقطه و شهرک صنعتی خاص باشد بلکه عدالت اجتماعی و لزوم توسعه متوازن ایجاب می‌کند به موضوع پراکندگی در این خصوص توجه جدی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، روح اله عباسپور در جریان بازدید استاندار و مسئولان استانی از نواحی صنعتی شال  و دانسفهان اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از سرمایه گذاران در استان تقاضای فعالیت در شهرک‌هایی مانند کاسپین را دارند و به سمت سرمایه گذاری در چند شهرک خاص هدایت می شوند در حالی که باید سایر شهرک ها و نواحی صنعتی استان نیز معرفی و برای جذب سرمایه گذار در آنها برنامه ریزی شود.

نماینده بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود: عدم جذب سرمایه گذار در نواحی صنعتی شال و دانسفهان طی سال های گذشته تاکنون موجب شده تا بخش زیادی از درخواست های مردم منطقه حول محور اشتغال برای جوانان باشد.

عباسپور خاطرنشان کرد: عدالت اجتماعی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند باید مورد توجه جدی مدیران اجرایی قرار بگیرد تا شاهد رشد و توسعه متوازن مناطق باشیم.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری زیادی برای ایجاد زیرساخت در برخی نواحی صنعتی مانند شال و دانسفهان انجام شده اما تا هنگامی که شاهد جذب سرمایه گذار نباشیم سرمایه های هزینه شده مثمر ثمر نخواهد بود.

عضو کمیسیون صنایع و نماینده بوئین زهرا و آوج یادآور شد: خیری در دانسفهان با واگذاری پنج هکتار زمین برای اجرای طرح های تولیدی اقدام کرده و باید با کمک و همراهی مسوولان استان در این مکان شاهد ساخت مجتمع کارگاهی در زمینه تولید کفش و پوشاک و چرم باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز