خبرگزاری کار ایران

فتح اللهی:

حفظ سپیدرود در لیگ یک اولویت کوتاه مدت است/ لزوم پیگیری جدی و رفع مشکلات مالکیتی باشگاه سپیدرود

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۹۸۹

فرماندار رشت با تاکید بر پیگیری و رفع مشکلات مالکیتی باشگاه سپیدرود، گفت: از تمام ظرفیت شهرستان رشت برای حفظ تیم سپیدرود در لیگ یک استفاده می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی در نشست با جمعی از هواداران تیم سپیدرود با تاکید بر اینکه نگاه به تمام فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باید متوازن باشد، افزود: رشد و توسعه شهرستان باید در تمامی ابعاد انجام شود.

وی ورزش و هنر را مهمترین ابزاری دانست که می‌تواند موجبات نشاط اجتماعی را فراهم کند، تصریح کرد:  وقتی برد و باخت یک تیم می‌تواند موجبات خوشحالی یا ناراحتی هزاران نفر شود، موظف هستیم، دغدغه هواداران را پیگیری کنیم.
 
فرماندار رشت با بیان اینکه این آمادگی را داریم که درد دل هواداران تیم‌ها را بشنویم، افزود: تیم‌های سپیدرود و داماش، دو تیم ریشه دار شهرستان رشت محسوب می‌شوند و به همین لحاظ از هیچ کوششی جهت موفقیت این دو تیم دریغ نخواهیم کرد‌.
 
فتح اللهی با اشاره به تدوین دو برنامه کوتاه مدت و بلند مدت برای تیم های سپیدرود و داماش، خاطرنشان کرد: در کوتاه مدت باید تمهیداتی به لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری جهت حفظ این دو تیم در لیگ دسته یک اتخاذ شود.
 
وی مشکلات در مالکیت باشگاه سپیدرود را از مهمترین دغدغه های این باشگاه برشمرد و تصریح کرد: اگر به دنبال ثبات مدیریتی و ایجاد ساختاری مناسب در این باشگاه باشیم، پس از آن کارها بر روی روال به درستی پیش رود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز