خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم زنجان و ماهنشان در مجلس تاکید کرد:

بومی‌گرایی در صنایع استان از اولویت‌های اساسی است

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۸۷۱

نماینده مردم زنجان و ماهنشان در مجلس، بومی گرایی در صنایع را بعد از آموزش مهمترین اولویت مسئولان استان زنجان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مرتضی خاتمی امروز در مراسم بهره برداری از معدن زیر زمینی سولفوره انگوران، با اشاره به اهمیت رسیدگی به زیر ساخت‌ها و جاده های مواصلاتی روستاهای در مسیر معادن استان زنجان، گفت: یکی از مهمترین زیر ساخت‌های توسعه ای استان و صنایع معدنی رسیدگی به راه های مواصلاتی است.

نماینده مردم زنجان ماهنشان در خانه ملت، پتانسیل‌های معدنی استان زنجان را با حجم 600 میلیون تن در سطح کشور عنوان کرد و گفت: سالیانه 10تن از این معادن برداشت می شود.

وی با اشاره به اهمیت معادن در سطح کشور و استان بعنوان پیشروان اقتصاد با نگاه پرهیز از خام فروشی و احصاء حقوق مردم ادامه داد: بعد از 40 دهه از ایجاد معادن در برخی مناطق استان رسیدگی به راه های مواصلاتی این معادن حائز اهمیت است.

خاتمی، بومی گرایی را بعد از آموزش مهمترین اولویت مسئولان استان عنوان کرد.

سعید محمد نیز در ادامه این جلسه با اشاره به فعالیت‌های قرار گاه خاتم النبیاء در اکتشافات مواد معدنی در سطح کشور اظهار داشت: در اکثر موارد تولیدی شاهد ناهماهنگی و خام فروشی در تکمیل زنجیره تولیدی مواد معدنی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز