خبرگزاری کار ایران

در مراسم بهره برداری از معدن زیر زمینی سولفوره انگوران مطرح شد؛

ضرورت رسیدگی سریع به جاده‌های مواصلاتی مسیر معادن زنجان/اشتغال‌زایی برای ۵۰۰ نفر با بهره‌برداری از معدن انگوران

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۸۳۱

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت، با اشاره به اهمیت طرح توسعه برخی معادن فلزات غیر آهنی در کشور یادآورشد: رویکرد نظام رویکرد جهش تولید و ایجاد اشتغال است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، خدا داد غریب پور امروز در مراسم افتتاح و بهره برداری ازمعدن زیر زمینی سولفوره معدن انگوران،  با اشاره به قدمت یک قرن معدن انگوران در زنجان ؛ گفت: رسیدگی سریع به جاده‌های مواصلاتی روستا‌های مسیر معادن در استان زنجان حائز اهمیت است.

معاون وزیر صمت،  با بیان اینکه معادن درایران با ظرفیت‌های پایین تولید دارند، ادامه داد:‌رویکرد ما به فلزات غیر آهنی است ، افزود:رویکرد ایران در تولیدات فلزات رویکرد مطلوب است.

وی  با اشاره به اهمیت طرح توسعه برخی فلزات غیرآهنی در کشور یادآورشد: رویکرد نظام رویکرد جهش تولید و ایجاد اشتغال است.

رئیس هیئت عامل ایمیدرو ، محصول تولید را اشتغال عنوان کرد و گفت: ایجاد ارزآوری و تحول اقتصاد کشور دارای اهمیت اساسی است.

غریب پور رویکرد و اولویت وزارت  صمت در کشور را اشتغالزایی بومی عنوان کرد و گفت: اعتبارات زیر بنای ایمیدرو 50برابر شده است.

وی، با بیان اینکه 80درصدی استخراج و تولید سنگ‌های کشور در استان زنجان تصریح کرد: رویکرد و اولویت این وزارت در حوزه رعایت مسائل زیست محیطی خواهد بود.

این معدن با اشتغالزایی 500نفری امروز با حضور مسئولان استانی و کشوری به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز