خبرگزاری کار ایران

مصرف ۹۰ درصد برق شهرستان بردسکن در بخش های کشاورزی و صنعت

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۸۲۶

مدیر اداره برق شهرستان بردسکن گفت: ۹۰ درصد برق شهرستان بردسکن در بخش های کشاورزی و صنعتی مصرف می شود.

جواد رجبی در گفت و گو با  خبرنگار ایلنا در بردسکن، در حاشیه اجرای طرح مانور مدیریت مصرف برق گفت: شهرستان بردسکن 36 هزار مشترک برق دارد که تنها 10 درصد آن جز مشترکان خانگی هستند ولی 90 درصد برق مصرفی شهرستان در بخش های کشاورزی و صنعت و معدن مصرف می شود.

وی بر مدیریت در مصرف برق تاکید کرد و گفت: با توجه به گرمای هوا مصرف برق در استان افزایش پیدا کرده است که می طلبد مشترکان عزیز در بخش های مختلف نسبت به خاموش کردن وسایل غیر ضروری در پیک مصرف صرفه جویی و الگوی مصرف را رعایت کنند.

مدیر اداره برق شهرستان بردسکن گفت: خوشبختانه شهرستان بردسکن کمترین میزان خاموشی را در سطح استان تاکنون داشته است ولی می طلبد مردم در مصرف برق صرفه جویی لازم را داشته باشند که با قطع برق مواجه نشویم.

رجبی افزود: به طور قطع برگزاری چنین مانورهایی ضمن بالا بردن سطح آمادگی مدیریت برق سبب می‌شود در مواقع اضطراری خدمت رسانی به شکل مناسب به مردم ارائه شود و قابلیت اطمینان در شرایط اضطراری را افزایش می دهد.

وی ادامه داد: هم اکنون بیش از 10 مرکز مهم و حساس شهرستان دارای مولدهای اضطراری هستند که می تواند در مواقع بحرانی راهگشا باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز