خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار آذربایجان شرقی:

پویش "احسان ماسک" در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۷۸۷

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: پویش احسان ماسک با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تأمین ماسک مورد نیاز برای خانواده‌ها و افراد نیازمند با همکاری نهادهای دولتی و سازمان‌های مردم‌نهاد استان اجرا می‌شود.

به گزاش خبرنگار ایلنا، علیار راستگو با اشاره به افزایش مبتلایان به کرونا در استان در مقایسه با اردیبهشت سال جاری، گفت: هر قدمی، هر چند کوچک که برای حفظ سلامتی مردم برداشته شود، ارزشمند است.

وی با اشاره به فعالیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد در مقابله با بیماری کرونا، افزود: ایام محرم فرصت خوبی است تا کمک‌ها و نذورات مردمی را به سمت حوزه سلامت و تأمین نیازهای خانواده‌های محروم در این زمینه هدایت کنیم.

راستگو افزود: بر این اساس، پویش احسان ماسک با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تأمین ماسک مورد نیاز برای خانواده‌ها و افراد نیازمند با همکاری نهادهای دولتی و سازمان‌های مردم‌نهاد استان اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استفاده از ماسک یکی از مهم‌ترین راهکارهای پیشگیری از شیوع کروناست اجرای این پویش با همکاری ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت و تشکل‌های مردمی می‌تواند تا حد قابل توجهی در کنترل این بیماری نقش ایفا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز