خبرگزاری کار ایران

خجسته پور مطرح کرد:

تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌های مناطق کرونایی قرمز و نارنجی رنگ استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۶۴۵

جانشین رئیس ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا گفت: با توجه به درخواست دانشگاه علوم پزشکی سمنان و تصویب ستاد استانی مقابله با کرونا، محدودیت‌های اعمال شده کرونایی در شهرستان‌هایی‌ که در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند از امروز به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

به گزارش ایلنا، حبیب الله خجسته پور  سخنگو و جانشین رئیس ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا گفت: با عنایت به درخواست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و تصویب ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا ، محدودیت‌های اعمال شده کرونایی در استان سمنان از امروز سه‌شنبه ۷ مرداد ماه تا روز سه‌شنبه ۱۴ مرداد ماه ۹۹ بمدت یک‌هفته دیگر تمدید شد.

خجسته پور اضافه کرد : بر این اساس تمام دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسراها، آموزشگاه‌ها و کلاس‌های تقویتی مدارس در این مدت در مناطق قرمز و نارنجی کرونایی تعطیل است.

جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا در استان سمنان ادامه داد: برگزاری مراسم‌ اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، همایش ها و مجامع صنفی، فصلی و دوره ای در شهرستان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی تا چهاردهم مرداد ماه ممنوع‌ است.

وی با اشاره به تعطیلی کتابخانه‌ها و سینماها در این شهرستان‌ها، تصریح کرد: کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و چایخانه‌ها، موزه‌ها و باغ‌موزه‌ها، شهربازی‌ها، مراکز تفریحی آبی و استخرهای سرپوشیده نیز در مدت اعلام شده تعطیل است.

خجسته‌پور تاکید کرد که برگزاری نماز جماعت در مناطق با وضعیت قرمز و نارنجی نیز به مدت یک هفته دیگر ممنوع شده است.

جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان یادآور شد: در این مدت امکان فعالیت باشگاه های ورزشی و بدنسازی در شهرستان‌ های قرمز و نارنجی کرونایی این استان وجود ندارد.

وی ابراز داشت: مشارکت مردمی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان برای گذر از بحران کرونا و مهار آن ضروری می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز