خبرگزاری کار ایران

فرماندار بندرعباس:

باید در روز عید قربان ذبح گوسفند با رعایت مسائل شرعی و نکات بهداشتی انجام شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۶۳۳

فرماندار بندرعباس گفت: ناظرین بهداشت و دامپزشکی در کشتارگاه ها نظارت و حضور فعال داشته باشند.

 به گزارش ایلنا از بندرعباس، جلسه مشترک ستاد مدیریت بیماری کرونا و کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان به ریاست عزیزاله کناری فرماندار در محل سالن کنفرانس فرمانداری تشکیل شد.

 فرماندار بندرعباس در این جلسه اظهار کرد: مراسم ذبح گوسفند هر ساله در روز عید سعید قربان در شهرستان بندرعباس برگزار می‌شود که بخشی از آن در کشتارگاه بندرعباس و بخشی در کشتارگاه قلعه قاضی انجام می‌شود که باید ادارات مرتبط نظارت لازم را بر رعایت نکات شرعی و بهداشتی آن داشته باشند.

 وی در ادامه گفت: کلیه افرادی که در کشتارگاه ها فعالیت دارند باید از ماسک استفاده کنند و ماسک برای افرادی که مراجعه می کنند و ندارند محیا باشد و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی ضروری است و ناظرین و بازرسین بهداشت و دامپزشکی باید از ابتدای صبح حضور فعال داشته باشند.

کناری  بیان کرد: لازم است در سطح شهر اطلاع رسانی صورت گیرد تا مردم برای مراجعه به کشتارگاه از بردن همراه خودداری کنند تا باعث شلوغی در محیط‌کشتارگاه نشود و حوزه انتظامی نیز در محل‌های کشتار  مستقر تا امنیت برقرار شود و همچنین پلیس راه و راهور پوشش کامل ترافیکی درون شهری و برون شهری را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز