خبرگزاری کار ایران

امینی‌زاده تاکید کرد:

سیما و منظر شهری، اولویت جدی شهرداری بندرعباس در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۶۳۲

شهردار بندرعباس از توجه ویژه به سیما، منظر و فضای سبز شهری به عنوان اولویت جدی این شهرداری در سال جاری یاد کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، عباس امینی‌زاده در دومین جلسه کمیسیون سیما، منظر و فضای سبزی شهری اظهار کرد: توجه به زیباسازی و ساماندهی تبلیغات شهری امری ضروری در مناسب‌سازی محیط شهر است.

وی با اشاره به اینکه برخورد با دیوارنویسی‌ها یک امر مهم و اساسی در این مسیر است، افزود: در سال جاری، نگاه به اجرای پروژه‌های مرتبط با سیما و منظر شهری، اولویت اصلی بوده و در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه رویکرد اصلی این شهرداری در سال جاری پرداختن به زیباسازی شهری و فضای سبز است، ادامه داد: پرداختن به مسائل جزئی که در بهسازی منظر شهری تاثیرگذار است، باید در دستور کار اعضای این کمیسیون باشد.

امینی‌زاده با تاکید بر اینکه برخورد قانونی با دیوارنویسی‌ها یکی از اقداماتی است که در این زمینه باید پیگیری شود، گفت: اجرایی شدن جدی ضوابط مربوط به تابلوهای صنوف، یکی دیگر از ضروریات در بهسازی سیما و منظر شهری بندرعباس است.

این مقام مسئول تاکید کرد: نگهداری و تعمیرات المان های ساخته شده نیز باید در دستور کار شهرداری‌های مناطق سه گانه و همچنین سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری قرار داشته باشد.

اضافه می‌شود، در ادامه این جلسه پیشنهادات مدیریت زیباسازی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری پیرامون زیباسازی، المان‌سازی‌ها و غیره در این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز