خبرگزاری کار ایران

عامری خبر داد:

خدمات‌رسانی ویژه کشتارگاه دام بندرعباس در روز عید قربان

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۶۱۹

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس از خدمات‌رسانی ویژه کشتارگاه شهرداری در روزهای منتهی به ایام عید قربان خبر داد‌.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علی عامری در این ارتباط اظهار کرد: این سازمان با همکاری ناظرین شرعی و بهداشتی اداره کل دامپزشکی، نماینده ولی فقیه در دامپزشکی، نیروی انتظامی و اورژانس در راستای ارتقاء سلامت جامعه و کنترل عرضه دام سالم ویژه عید سعید قربان به شهروندان عزیز خدمات ارائه می دهند.

وی با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حضور یافتن در کشتارگاه ضروری است، تصریح کرد: شهروندان کیسه پلاستیکی جهت حمل گوشت قربانی با خود داشته باشند، از مراجعه کنندگان به کشتارگاه دام در روز عید خواهشمندیم حتما با ماسک و رعایت کامل پروتکل بهداشتی ، رعایت فاصله اجتماعی ، از آوردن کودک خردسال و از ازدحام جمعیت خودداری کنند و با توجه به گرمای هوا در ساعات اولیه صبح مراجعه و همکاری لازم با همکاران ما و ناظرین بهداشت داشته باشند.

عامری سیاهویی اظهار کرد:  در مدتی که شهروندان برای تهیه نیاز خود مراجعه می کنند، همکاران سازمان و دامپزشکی شهرستان در محل عرضه دام برای معاینه دام‌ها و ارائه خدمات به شهروندان حضور دارند.  

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به کشتارگاه دام شهرداری و جایگاه‌هایی که برای عرضه دام زنده در این محل دایر هستند، نسبت به تهیه آن اقدام کنند.

وی عنوان کرد: در روز عید سعید قربان ۳۰ سلاخ آماده ذبح گوسفندان قربانی هستند که این افراد از اداره‌کل دامپزشکی استان تاییدیه دارند.

به گزارش ایلنا، کشتارگاه شهرداری بندرعباس در کیلومتر ۱۰ محور بندرعباس سیرجان قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز