خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال مطرح کرد:

کاهش ۱۵ درصدی اعتبارات عمرانی ماسال / در توزیع اعتبارات، فرایند عادلانه صورت گرفته است

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۵۷۴

فرماندار ماسال با اشاره به کاهش 15.36 درصدی اعتبارات مصوب امسال این شهرستان و بیان اینکه در توزیع اعتبارات، فرایند عادلانه ای صورت گرفته است، گفت: در برخی از موارد توزیع اعتبارات بر مبنای جذب اعتبارات مالی است که ادارات توانسته‌اند در سال 98 جذب کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، وحید پورحضرت در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ماسال  اظهار کرد: سیاست دولت تکمیل پروژه‌هایی با پیشرفت بالای ۸۰ درصد است.

فرماندار ماسال با بیان اینکه در این راستا کارگروه‌های مختلفی تشکیل و برای پروژه‌های شهرستان برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی شد افزود: مبنای توزیع اعتبارات در شهرستان‌ها، شاخص جمعیت و محرومیت است.

وی با بیان اینکه در مقایسه با سال مالی ۹۸ شاهد روند کاهشی در اعتبارات سال مالی جدید هستیم گفت: سال گذشته اعتبارات تملک و دارایی و سرمایه‌ای ۱۳۹ میلیارد ریال بوده که امسال این عدد به ۱۱۸میلیارد و ۲۵۱ میلیون ریال کاهش یافته است.

پورحضرت با اشاره به کاهش ۱۵٫۳۶ درصدی اعتبارات مصوب امسال این شهرستان نسبت به سال گذشته تصریح کرد: اعتبارات امسال در ۱۹ فصل و ۹۸ پروژه توزیع شد.

فرماندار ماسال با بیان اینکه در توزیع اعتبارات، فرایند عادلانه‎ای صورت گرفته است خاطرنشان کرد: در برخی از موارد توزیع اعتبارات بر مبنای جذب اعتبارات مالی است که ادارات توانسته‌اند در سال ۹۸ جذب کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان در سال مالی ۹۹ اهتمام ویژه‌ای نسبت به جذب اعتبارات و تکمیل پروژه‌ها داشته باشند اظهار کرد: منابعی که در استان توزیع می‌شود، ۱۵ درصد اعتبارات عمرانی است و ۸۵ درصد آن در وزارت‌خانه‌هاست.

پورحضرت تصریح کرد: مسئولان در اجرای پروژه‌ها از سازمان‌شان مطالبه‌گری کنند تا از ظرفیت ۸۵ درصد اعتباری که به صورت ملی است برای شهرستان استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز