خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان مطرح کرد:

۷۰ درصد مدارس کاشان خیر ساز است

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۵۶۹

فرماندار کاشان گفت: خیرین مدرسه ساز قهرمانان بزرگی هستند که با بخشش مال خود، روحیه خیرخواهی و گذشت را در جامعه ترویج می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان‌، علی اکبر مرتضایی قهرودی در مراسم آغاز عملیات ساخت مدرسه خیر ساز مهندس سعیدی واقع در طاهرآباد کاشان که با حضور دیگر مسئولان وجمعی از خیرین برگزار شد، اظهارداشت:  امیدواریم فرایند تزریق اعتبارات دولتی در تامین هزینه های سهم دولت برای ساخت و تجهیز مدارس در سال پایانی بیشتر شود.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش بدون حضور و مشارکت خیرین در خصوص تامین فضاهای آموزشی با مشکل مواجه می شد و برای پیشرفت و ارتقا کاشان درتمامی حوزه ها نیازمند روحیه ایی جهادی چون خیرین مدرسه ساز هستیم.

مرتضایی تصریح کرد: خوشبختانه در شهرستان کاشان و برحسب نیاز و ضرورت، واحد های آموزشی زیادی ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفته است که ۷۰ درصد مدارس خیرساز بوده وکاشان از این منظر جزو سرآمدان کشور است.

رئیس شورای آموزش وپرورش کاشان گفت: با توجه به تحصیل ۶۵ هزار دانش آموز در ۴۷۰ مدرسه کاشان و حومه و نیاز به احداث مدارس جدید، آموزش و پرورش هیچگاه  قادر نبود در این زمینه اقدام کند و مشارکت و فعالیت خیرین ستودنی و قابل تقدیر است.

فرماندار کاشان ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی را بهترین عمل خیر و جزو باقیات و الصالحات برشمرد و تصریح کرد: آموزش وپرورش کاشان توانست به بهترین نحو ممکن از ظرفیت خیرین برای ساخت مدارس استفاده کند.

مرتضایی ضمن تشکر از خیرمدرسه ساز مهندس سعیدی جهت ساخت یک واحد آموزشی  در منطقه طاهر آباد کاشان گفت:قرار است مدرسه شش کلاسه سعیدی در زمینی به مساحت دو هزار و۲۰۰ متر وبا زیر بنا ۸۵۰ متری که دارای امکاناتی نظیر کتابخانه،آزمایشگاه،فضای اداری واتاق بهداشت است با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال مهر ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز