خبرگزاری کار ایران

سردار جان نثار به ایلنا خبر داد:

کشف حدود ۱۲۹ لیتر موادمخدر توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۵۵۸

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان هنگ مرزی تایباد حدود ۱۲۹ لیتر مواد مخدر از نوع آب شیشه را کشف و ضبط کردند.

سردار ماشاالله جان نثار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد اظهار کرد: مرزبانان در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود مواد افیونی به داخل کشور، موفق شدند از ورود مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به داخل کشور جلوگیری کنند.  

وی افزود: مرزبانان هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی و نیز رصد شبانه روزی تحرکات مرزی و تجسس دقیق خودروهای سنگین در حال ورود به کشور موفق به کشف این مقدار موادمخدر شدند. 

سردار جان نثار بیان کرد: در این رابطه یک نفر قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح شده و  خودروی مذکور نیز توقیف گردید. 

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی تصریح کرد: مرزبانان ما با توکل به خدا و ائمه اطهار (ع) و تلاش‌های شبانه روزی توانسته‌اند امنیت پایداری را در مرزهای استان ایجاد نمایند و اقتدار و اشرافیت اطلاعاتی مرزبانان اجازه عرض اندام به قانون شکنان و قاچاقچیان مواد مخدر نخواهد داد.

خراسان رضوی بیش از 300 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد و 90 کیلومتر آن در شهرستان تایباد قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز