خبرگزاری کار ایران

در راستای پویش "من ماسک می زنم"

ماسک سلامت بر چهره عمارت عالی قاپو

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۴۳۰

در راستای مانور‌های سلامت با شعار "من ماسک می‌زنم" در اصفهان، عمارت تاریخی عالی قاپو نیز به ماسک سلامت مزین شد.

به گزارش ایلنا، رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت با اشاره به اینکه اگر بیش از ۸۰ درصد از شهروندان هنگام تردد در شهر و حضور در اماکن شلوغ از ماسک استفاده کنند تا ۹۰ درصد احتمال ابتلا به کرونا در میان آنان کاهش می‌یابد، گفت: اداره توسعه فرهنگ سلامت کلیپی با شعار "من ماسک می‌زنم" را در میدان نقش جهان اصفهان تهیه کرده که در این کلیپ دو فروند بالگرد، ماسکی را به روی چهره عالی قاپو می‌زنند.

فریناز تولائیان افزود: در مانور دیگری که در سطح شهر در حال اجراست افرادی با تن پوش‌های هیولای کرونا در پشت چراغ‌های راهنمایی رانندگی با زمان انتظارِ بیش از ۱۰۰ ثانیه حاضر شده و از رانندگانِ بدون ماسک تقاضا می‌کنند که حتما استفاده از ماسک را در اولویت خود قرار دهند.

وی گفت : این مانور از دوم مرداد آغاز شده که روزانه با ۳۰ اجرا پشت ۱۰ چراغ خطر پرتردد شهر، تا ۱۲ مرداد برای توجه و اگاهی بخشی شهروندان ادامه دارد.

تولائیان افزود: تبلیغات انجام شده با شعار "من ماسک می‌زنم" بر روی تک پایه‌های سه بعدی و پایه بتونی‌های سطح شهر، تجهیز ناوگان‌های اتوبوسرانی، تاکسیرانی و خودرو‌های خدمات شهری اصفهان با پوستر‌های "من ماسک می‌زنم" از جمله دیگر اقدامات انجام شده اداره توسعه فرهنگ سلامت وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز