خبرگزاری کار ایران

آب پاکی فرماندار تبریز بر دست آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی:

نیازی به جدال با رسانه‌ها ندارم ، مردم خودشان آگاهند

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۴۰۴

فرماندار تبریز گفت:شرکت آب منطقه‌ای دلیل افت فشار آب تبریز را افزایش 18 درصدی مصرف آب عنوان کرده، در حالی که می‌گویند برداشت از آب زرینه رود نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش یافته؛ پس با این شرایط باید دو درصد آب اضافی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهروز مهدوی، در جلسه کارگروه کشاورزی شهرستان تبریز، با بیان این مطلب، افزود:هنوز هم معتقدم که حق آبه تبریز از زرینه رود به میزان 3200 لیتر در ثانیه تامین نشده، با این حال در مقابل تکذیب اداره کل آب منطقه‌ای استان جواب ندادم و نیازی به جدال رسانه‌ای نداشتم، اما مردم هم واقف شدند که میزان آب شرب تبریز کاهش یافته است.

وی اظهار کرد: منابع به میزان مناسب در شهرستان وجود دارد، اما مدیریت به درستی انجام نمی‌گیرد. 

وی گفت: بحث امنیت غذایی نیز جزو مباحث بسیار مهم و جدی محسوب می‌شود که در این راستا باید در بخش امنیت غذایی، مزارع شناسنامه دار شده و قابل رهگیری شوند.

وی با اشاره به اهمیت راه اندازی صندوق‌های روستایی زنان، بر توسعه این صندوق‌ها تاکید کرد و افزود: پارک بزرگ تبریز جزو آثار شغلی و تاریخی منطقه محسوب می‌شود و مزارع صیفی کاری حکم آباد نیز به مساحت ۳۰۶ هکتار بخش مهمی از گذشته باغشهر تبریز است که باید برای آیندگان حفظ شود.

مهدوی افزود: در بحث ساخت‌وسازهای غیرمجاز نیز نباید مبنا فقط تخریب ویلاها باشد بلکه باید با انجام اقدامات و وضع قوانین، کاری کرد که مردم میلی به ساخت‌وسازهای غیرمجاز نداشته باشد.

وی در `پایان از برگزاری جلسه مشترک با نمایندگان تبریز در خصوص آخرین وضعیت این شهرستان، در سوم شهریور ماه خبر داد و افزود: در این جلسه تمامی مشکلات و پروژه‌های مهم تبریز در بخش‌های مختلف مطرح شده و قوانین موردنیاز و دستورالعمل‌ها تدوین شده و به وزارت خانه‌ها ارجاع داده خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز